06 June, 2008

357







orang gaji otomatik kat umah ,
buat hal lagi.

Minum air tak mau.
Memintal tak hendak.
Mengering pun tak nak.

Pandai lak main , On Off.

Pening pB






Pagi tadi , kena maaaa nuaaa lllllyyyy
membilas.

Jenis manja , tak pernah buat kerja payah.
Terus tangkap pinggang n bahu .

Dah ler bahu yang sakit hari tu ,
tak berapa nak elok lagi.

Haru tul ler ....





Nampak sangat nak kena usik Tok Rimau
lepas nie.
Mintak mintak tu , jangan di NGAP
pB udah ler ........

19 comments:

zino said...

sesekali dia pun nak rehat jugak.. hehe

OndeOnde said...

berapa tahung doh guno oghe gaji oto tu?

Mak Su said...

datuk hari-hari mau, sekarang pukul berapa?

maklang said...

tak naik kan gaji kot...tu yang mogok tu...

CikguZue said...

orang gaji oto ni tak pakai minyak pun pandai mogok jugak....hehehe....

TokNabe said...

Sejak minyak naik ni..mace2 pulok nak pakai duit. Tu gaya nak kena tukar tuke basuh hok baru tu. Mungkin kudrat dia tak dok doh tu.

Neeza Shahril said...

tok ghima suko la pah ni.. kak pb nok gi ngecek dio.. heheh..

pakpayne said...

tok ghima oh tok ghima, jangae ngap pb deh
bakpo nock ngap dio nyoh...dio dock tamboh sokmo!
hehehe

mesin oto mesin oto bakpo buat hal nyo??
lagu mano dock buat hal...pB boh oberloading!! hehhehe
iye ko....?

releks deh....buat hanjo hanjo....


abe id

KAMATO said...

orang gaji otomatik tu dah habis permit....

YuszTieY said...

ko kak pb tok ghajin wak gi jale2 kot tu yg dia pon nok mintak cuti tu...mc mc mc

kena cari ore gaji baru tuh kak pb....

cikgu panji said...

Ambik ore gaji baru le pulak. Hak lama tu ata balik negeri

Mr PenyuBiru said...

kalu yer pun nak tunjuk gambor sakit blakang,carilah yg senonoh skit.hehe..

Alex Lacey said...

sokmo lagu tu dih? time nok jimat pitih, time tu laaaa ado bendo nok jjadi

Intan Rosnitta said...

Lepas ni bukan setakat kena repair / cari mesin basuh baru... kena cari mesin urut sekali kot...kekekekek ;)

pB said...

KAK WEAR
Kalu kito berjirae, HARUH pB g dobi ghumoh kak wear.




MR PENYU
Sekali sekala letak gambar seksi

pB said...

intan
Tu yg parah n sakit ....




CIKGU PANJI
Mesin basuh hok ado di negeri che cT waE kembaE lagi canggih n lagi baghu





YUS
Bekali la tu.
Nyor maghi angin nga'ju , terus nok peceng ...





BRO K
Gamaknyer le tu ...
Nak kena g carik ajen baru nie

pB said...

ABE ID
Mujo tok ngi'la baco komen aBe Id nie ...


Tok g jupo tok ghi'ma lagi sebab che aBear nok pujuk pujuk dulu .




JA
Takut nok g nge'chek tok ghima , sebab tok ghi'ma tengoh dago air tu.
Kering tekok ...





TOK NABE
Hok kat ghumoh tu 7 kilo.
Tapi napok supo tok brapo nok gagoh doh tu .

Keno g carik hok 11 kilo napok gayo




CIKGU Z
Mogok sebab lektrik nok naik bulae depae




MAK LANG
Gaji che puan tak naik , cam ner nak naikkan gaji 'dia'.
Hi hi hi




MAK SU
Sekarang jam 10 32 pagi




KAK OO
Raso rasonyor baru tigo pak tahun.

pB said...

BRO Z
Dulu dah bagi rehat.
Sekarang nak rehat lagi...

Pengsan pB

Syam said...

die dh bagi isyarat tukar orag gaji otomatik baru. alahai. time harga minyak mendadak naik ni lak dia buat hal kan kak pb

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...