12 October, 2008

420

Rupa rupanya , sifat PENDIAM boleh mendatangkan banyak masalah .........


12 comments:

U.Lee said...

Hello PB, waaa, I enjoyed viewing your video of Bentong, Raub, Gua Musang.
Gosh, the last time I went to or stop for kopi and makan wayyyyy back in the 70's, ha ha.
Really beautiful pics, love them.
You keep well and have a nice day, Lee.

ibuVouge said...

kak pb ajar iv pula buat slide show ye

lama tak lalu sana, kalau tak itu jalan rutin hiks

KV said...

adoii...bermasalah pulak kerr??

Ungku Nor said...

abis..bising-bising kang kena marah lak..;p

Yunus Badawi said...

pB,
Memang ada benarnya apa yg you tulis.Ada masanya kita kena bersuara. Kalau tak, boleh mendatangkan masalah. Tapi jgn terlebih bercakap kerana ia juga mengundang masalah lain pulak.

YuszTieY said...

lebih baik riuh dr pendiam...tak gitu kak pb...

Ummibatrisya said...

salam,

diam-diam ubi tapi berisi :)

betul ke peribahasa ini?

lebih baik jadi orang yang riuh :)

indera kencana said...

Kenapa kak?
Masalah di pejabat? atau di rumah?
Kalau ada masalah, jangan simpan dalam hati. Bimbang nanti akan jadi gunung berapi.

Alex Lacey said...

sapo tuuuuu....cik abe ko?

Zareda Norman said...

PB
kak zar pun nak dok dendiam jer lepas ni.. ada mata tengokkan aje..

Banyak cakap nanti.. takut tersalah cakap plak.. takutttt

Purpleheart said...

tengok pada situasi.. adakala diam lebih baik, adakalanya diam boleh menyemarakkan lagi keadaan..

Mr. and Mrs. Mokhsin said...

kak Pb...mmg betul tu....pendam2 ni selain dari boleh timbulkan byk masalah...bulih juga menyumbang kepada mcm2 penyakit kronik...saya mmg jenih tokleh nak pendam...misti nok oyak...tp tula...ada satu dua benda tu..nak tak nak terpaksa jugak la pendam....puas dok susun ayat nak oyak,tpi...tok jjadi2 jugok lagi...tgk la lagu mano....

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...