13 October, 2008

421




Gambar gambar ni semuanya diambil pada hari kedua kami
berada di rumah P.I.L

Punyalah seronok kanak kanak ribena berry ni bermain.

Sampaikan , pB ke KB sari suntuk pun tak per.
Langsung tak dicari ........

25 comments:

Intan Rosnitta said...

Best sgt main sapa x ingat mama & abah doh.

Tp tak po... mama lagi suko, buleh derak lamo2.

:)

Anonymous said...

Besarnya pacat..ni pacat gergasi kak pB...

Tu lintah lee kak pB..

Seronoknya balik umah P.I.L ..

Zareda Norman said...

pacat ke lintah tu? Lintah ler.. hehehe

belut tu buat goreng pedas.. yummi...

pB said...

IBU IKA
Betul tu ....

Belut .... ??

Eee uu , pB tak pernah makan belut

pB said...

YAT
Sajer nak duga pembaca blog kak pB...

pB said...

INTAN
Poso poso , tok larat nok derak
lamo lamo.

Panah ...

Anonymous said...

Suka suasana kampong... tapi kampong dah takde sapa..:-( -IP-

pB said...

ITIK PUTIH
Walaupun tak ada sapa , tapi masih boleh balik kan ...

Nik Ha said...

Eeee..geli geleme pacat/litoh tu.Ddighi bulu ghomo!!!

Ank sy pun supo tu jgk. Nyo main tok kaba ingat. Biras kato pah ko bwh katil umoh dio..hak..hak..sbbnyo ikut sepupu lelaki dio darjah 2. mmg explore habih. Tp sy duk tunggu jgk umah mertua, nok escape takut nyo caghi. Atleast ado slh soghe, ummi/abah. Takutnyo melaung ingat tingga dio..he..he..

HappyIrfa said...

SALAM KAKPB..
baru nok komen tu lintah buke pacat.tp kakpb dah bg jawapan.

Ummibatrisya said...

salam,

geli,geli!

ummi tengah tengok kaki kot-kot ada pacat.

pelik, kat opis yang kering kontang boleh ada pacat ke?

geli yang terlampau :)

KV said...

pacat ke lintah?

Ordinary Superhero said...

Belut buat sup....fuuh, best tu.

Yunus Badawi said...

Salam pB,
Belut tu buat habuan lintah ke? Kalau dipanggang tentu best. Khasiatnya pun banyak. Tak caya tanya aBear he he he

aNIe said...

Anak2 kalau dpt balik kampung...jumpa pulak member2 untuk bermain sama memang tak hengat kita punya...samalah dengan anak kecik akak...kalau balik umah MIL...akak boleh pi shopping dgn cik abang berjam2

kad0k. said...

itu belut ke atau lintah? tgk pon dah geli sis...:)

Azian Hasan said...

pB,
PIL tu apa? eh..eh pacat dengan belut boleh duduk satu rumah ye! Seronok anak-anak pB dapat jadi lone ranger ala-ala kampung...best!

Alex Lacey said...

anok2 k.we walopun suko mmaing nga sepupu deme, tapi kalu k.we nga abe JD nok tubik, ngngikut semacae....huhuhu

Mak Su said...

bila malam bulan mengambang, budak2 tu cari tak mak dorang?

Pa'chik said...

sedak tu wak sok belut...

budok kelik kapung... sedak la buleh bghungga...

pB said...

PO'CHIK
Bu'kae stakat bghungga ...
Habih tanoh dio jajoh ...
Mujo tok terjun sungaaaaaa




MAK SU
Tak sempat bulan mengambang sebab kejab benor dok di sana.




KAK WEAR
Payoh kalu nok g keda beli beli kalu sre'kea dengae budok budok.
Asyik dok ajok kelikkk jah

pB said...

KAK YAN
P.I.L tu Parents In Law

Skrg ni , budak budak tu dok tunggu cuti raya haji pulak.
Mmg dok asyik ajak balik kampungggg




KADOK
Itu lintah lah adik ayang oiiii ....

Akak pun tak tau benda tu ada kat umah P.I.L tu.
Bila tengok gambar ni , baru tau





KAK LADY
Masalah anak dah selesai.
Masalah nak mangajak si suami la pulak ....

pB said...

ABG YUNUS
Rasanya macam belut tu je yang makan lintah tu .....

Apa yang sedap dipanggang??
Lintah atau belut ????




O.S.H
Tak pernah cubo lar lagi tuuuu

pB said...

KV
Lie'toh tu sayae oiiii




UMMI
Hi hi hi
Sib baik tak ada...
kalau ada , mesti kuat sungguh jeritan Ummi

pB said...

IRFA
Rajing ko keno ke'koh kor lie'toh ??




NIK HA
Budok budok lagu lar.
Kalu kelik kapong , tok jugok atah ghumoh , pah bowoh ghumoh pun buleh buat mainggggg

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...