04 November, 2008

433

What is uR Reaction


When suddenly


Ur fren / close fren

Said or SMS u this word


" PEGI M*M**S "

Mesti terkejut badak , kan ...





4 pB ...



Terus DEMAM




Dah tiga hari tak sihat nie ......




Hu hu hu .....




Untuk kawan pB tu , pB harap hati dia dah tenang .........
Dan pB minta maaf kalau nasihat yang pB bagikan pda dia
hari itu tidak boleh diguna pakai ........




I WISH YOU ALL THE BEST IN YOUR LIFE .....

18 comments:

zino said...

tak apa lah..

maafkan lah dia.. bila di sedar nanti dia akan cari PB semula kalau dia tak cari pun maaf kan je dia supaya kita tak fikir apa apa yg tak baik.. itulah resam dunia..

HappyIrfa said...

salam kakpb..
parah ni.anggaplah dia xsedar apa yg dia cakap

Ummibatrisya said...

salam,

mungkin dia dalam keadaan yang tertekan sungguh :)

maafkan lah dia

satu hari nanti, mesti dia sedar dan dia akan minta maaf kat pb :)

achik said...

mak aih, sabar la kak.. huhuhu.. :(

~akuni~ said...

hah?! macam2 org ni... sabar tau...

aNIe said...

Salam pb...

Macamaner pagi ni...dah okay ke...?

Kalau kawan yang tak boleh menerima nasihat kita untuk kebaikannya...dan memarahi kita pulak...dia bukan kawan namanya...

sya said...

Tak apalah pB dia tengah marah tu nanti kalau dia reda mesti dia mintak maaf ngan pB

Ungku Nor said...

seorang sahabat sepatutnya tidak akan mendoakan yang tidak baik untuk sahabatnya.

zu said...

Berserah kepada Allah yang Maha mengetahui lagi Maha memahami.

Ordinary Superhero said...

Ya kalau badak pun akan terkezut sampai demam-demam. :)
Ala...small matter lah. Banyak lagi benda lg penting nak pikir. Lepas ni cakap kat kawan tu, 'Lu pikir la sendiri!'

13may said...

hmmm....bawa bertenang kak pB :)

OndeOnde said...

I've been through a lot when it comes to friends...my experience, soba bbanyok pah banyak2 do'a pada Tuhan. Kekecewaan kito hanya Allah sajo buleh ubat. Dok diae2..

Nik Ha said...

Taulah siapa sbnrnya yg benar2 boleh diistilahkan sebagai sahabat baik..bg saya kalaupun ada perselisihan, seorang shbt baik takkan kuarkan kata2 camtu krn org bg nasihat pun utk kebaikan dia. Doa2lah dia berubah. Sabar ya kak PB.

AZWA said...

Maafkan jer la beliau itu...mungkin fikiran beliau tengah kusut sangat kut. Toksah la difikir2kan sangat kata2 orang tengah kusut fikiran. next time klu dia minta pendapat PB...kata jer la 'lu fikir la sendiri' cam nabil kata tu.

Neeza Shahril said...

alamak.. kalau keno ko Ja, segho sedeh jugok tu...
tapi, mungkin dio tok maksud ggitu kot..
hopefully dia mitok maaf dengae kak pb pah pah ni...

sobar deh kak...

Mak Su said...

whoaaa

Intan Rosnitta said...

Dia x sengaja kot Kak pb. Abaikan je lah, kawan2 lain ramai lagi kat sini...

:)

Anonymous said...

mungkin dia tak cakap mampus tu pada pb ...cuba faham kan dulu..mampus bagi org yg dia marah tu...

jangan salah kan org kalau kita tak tahu apa yg ada dlama hati dia.

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...