11 November, 2008

439

Tentang soklan kuiz semalam tu ,
nampak nya tak ada sorang pun menjawab dengan betul ...





Kenapa tak ada yang jawab C ????


Kalau ada yang jawab , memang pB dah pasang hajat , nak bagi hadiah.



aBear pergi ke IOI , tak dapat jual tiket dan DIA telah menonton cerita itu sorang sorang
dengan JAYANYA ...




Dan pB sampai ke hari ini , tak tanya pun sama ada cerita tu menarik atau tidak.


Naper tak tanya ???



Sebab ...............

(Anda fikirlah sendiri kenapa pB tak tanya .......)




Hu hu huuuuuuuuuuu




20 comments:

Ummibatrisya said...

salam,

ummi tahu kenapa tak tanya :)

sebab sebab sebab

GERAM!

betul tak?

ni tengah mengumpat dalam hati ni :)

ishhhh.... nasib baik ummi bukan peminat depa :)

pB said...

UMMI
Tau tak per ...

pB pun bukannya peminat depa nie semua...

Yg kenal dalam gambar tu cuma Hans , Chef Wan , Yasmin Yusoff dan Ella


Hi hi hi ramai gak kenal tu

indera kencana said...

Jeslina Hashim memang suka pakai baju tak cukup benang. Kot nak lawan glamour cousin dia yang tengah bercinta dengan hero dari Kelantan tu kot. Tapi, cousin dia tu, tak pulak seksi-seksi ni...

Macam-macam si Jeslina Hashim ni...

pB said...

INDERA
Wah , ngutuk tuuuu ...

He he he

aNIe said...

Pb...ohhh...cik abear tu pi tengok sensorang ye...tu sebab le ramai yang tak jawab sebab tak terfikir cik abear pi tgk sensorang...hehehhe

Yang seksi sorang tu Jeslina Hashim kan? Hmmmm....artis kita sekarang dah macam artis hollywood...macam nak berlawan2 dengan diorang dah

McBudu said...

Takut nak ngutuk, kita ada ramai anak perempuan......

Intan Rosnitta said...

Situasi 1:
Kak PB malas nak tanya aBEAR sbb geram!

Situasi 2:
Mengumpat dlm hati sbb geram jugak!!!

Mr. and Mrs. Mokhsin said...

kak Pb..kalu sao pom..malas nok tanyo jugok......tak hingin pom nok tny,ekekeke......owh kak Pb..UPSR result nok tubik doh hari KHamis ni..tok debar ko...?

Zareda Norman said...

isk kalau jawapan nya C, memanglah patut PB berangin kus kus.. ekekkeke..

bab gambar tu malas nak komen.. dah memang jadi budaya hidup dorang tu macam tu.. differet dari manusia normal..:)

Abang Long said...

pb, harap mendapat maklumbalas dalam kadar segera. Harap maklum. TERIMA KASIH.

pB said...

ABG LONG
Esok , saya bagitau




ZAREDA
Hi hi hi .....
Sib baik tak ribut kat Puchong malam tu .....

Hi hi hi

pB said...

JANNA
Kebetulae adik g tengok jugok malae tu.
Dio lar hok dok royak crito tu tok brapo sedak

pB said...

INTAN
Mulut hok gatal nyor.
G royak kor dio , kalu dio g tengok tak por.
Mulut kato laing.
Hati kato laing , sebenarnyor.

pB said...

McBUDU
Ye ker ??
Berapa orang ??

pB said...

KAK LADY
Memang pB dok agak dah
Mesti tak ada yang sangka jawapan C tu ....

Mr. and Mrs. Mokhsin said...

kak Pb...result UPSR....hari Khamis ni ....!

Neeza Shahril said...

sedihnyeeeeeee!!!

kalu Ja lah che' abae wak ggitu..
memae ador hok keno tido lluar..
tok pong.. adok hokngaju ggi tido dibilik laing.. ;)

Yunus Badawi said...

Tergamak aBear pegi sorang2? Menantu mithali he he he

zino said...

jawapan zino tak betul ke.. betul 50 % tak kira ke hehe

nanti lah nak carikan awek utk Abear.. hehe

pB said...

BRO Z
Jauh panggang dari api ....


Nak carikan ?

Tak ada masalah





ABG YUNUS
Hi hi hi ....
No komen




ADIK JA
Nok wak lagu mano

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...