07 January, 2009

492



I have make a bery bery stupid mistake ....

Careless mistake ......

N it cost me a thousand ringgit malaysia ....
(buang gitu jer duit tu)


Arghhhhhh ..........
Menyampah nyerrrrr .......

But wat to do .....
SABAR JER LAHHHHHH .....





23 comments:

Ummibatrisya said...

mistake apa yang besar sangat tu? :)

sabar jelah nak buat camna, benda dah nak terjadi :(

Mr PenyuBiru said...

uuii! ganaznye gigit laptop.hehe..

achik said...

huhuhu..

KV said...

kes gapo pulok ni???

AZWA said...

eberibodi make mistakes one...dont wori too much. make mistake today, learn from mistake tomorrow, hopefully dont repeat mistake next time ( jadik phua chu kang la pulak )

Alex Lacey said...

laptop dio supo laptop k.we lah...

Intan Rosnitta said...

Terbeli apa pulak kali ni Kak pb?

:)

shafarina said...

sampai ribu2... takut dengar

eksiden ke?
hp masuk air ke?

Pp said...

bakpo???

zareda said...

awal tahun 2009 macam macam ujian. Baca blog semuanyer asik dugaan aje.. semuanya melibatkan RM RM..

semoga dugaan dan ujian ni tak berpanjangan..

aNIe said...

Kenapa PB?...harap2 segalanya dpt diselesaikan...

teachersally said...

meh nak teka..air minum tumpah atas laptop???

maklang said...

naper???

Kak Elle said...

kalau dah beribu tu kes berat ni tapi apa dia?...suspen juga.

Zawi said...

PB,
Kena kutip derma ko?

nurazzah8 said...

Pb, naper nih?

pB said...

UMMI
Mistake yang paling merugikan ...

Habis duit tabung ayam pB.




MR PENYU
Sib baik gigit jer...





ACHIK
Nasi dah jadi bubur ...

Zabs said...

Salam pB,
Sabaaaaar. kalau digigit laptop tu pun tak jadi baik dia kalau dah kena air kopi. Tak gitu? Mungkin cara terbaik untuk belanjakan duit bonus yang dapat dulu tu....

Yunus Badawi said...

Kesiannya. Apa yg terjadi sebenarnya?

manlaksam said...

Bakpo dok kekoh laptop tuuuu?
Apa masalah sebenarnya?

SaDi said...

nak nombor phone sadi ke atau kelas berenang tuuuuu? nnt bg tau kat message box sadi... nnt sadi email :) anyway... sabar yek pasal laptop tuuuuu :)

McBudu said...

It is not a waste of money. It was a cost you have to pay for that experience. RM1ooo is not too costly for an expensive experience like that.

SaDi said...

orait... ni nombor puan fauziah dari pusat akuatik shah alam tuu... 0172658591... :)

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...