14 January, 2009

497

Ini semalam punya cerita


Punyalah dok teringin nak makan

Dah siap call member pejabat dah .......



"Jom akak kita gie makan ........



"Mana leh makan , kan dalam proses boikottttttttttttttttt"



Hi hi hi


Sib baik TIDAK mengandung ker apa ....
Kalau tidak , kesian baby dalam tummy ......





24 comments:

shafarina said...

boikottttttttt

Yunus Badawi said...

Banyak benda lain lagi nak boikot - bukan senang dan memerlukan kekuatan dalaman. Tapi kalau melihat mereka yg tak berdosa termasuk kanak2 dibunuh oleh tentera Zionist, insyaAllah kekuatan dalaman itu akan datang.

nurazzah8 said...

boikooootttttttttttt......

kami sekeluarga dah bertahun tak pergi makan kat McD dan KFC ....

Lama-kelamaan dah jadi biasa...tgk burger ke, ayam goreng KFC ...tak rasa apa-apa pun...kalau teringin nak makan ayam goreng, ayam goreng (organik) yang halal dan terjamin bersih lagi sedap...(goreng sendiri lah....hehehe)

Sastri said...

tu laaa... bila nak mam, pk banyak kali gak...

KV said...

sabar!!

Ungku Nor said...

tahun ni dia kuar yang daging dabel tu weihhh..

ihikss..saje bikin panas kat PB..;p

seri said...

salam perkenalan...

pB, saya lagik tragis.. bukak tingkap jer dah nampak McD 24 hours... dugaan sungguh..

umeboshi said...

mesti boikot!!

muadzlife said...

boikottt!!

Ummibatrisya said...

masa kami makan baru teringat yang kena boikot, tapi dah beli, makan ajelah...

lepas tu boikot balik, tak beli dah

sticker kat kereta pun dah kena buang :)

Adry said...

ya ya... tahan tahan la yerr.. boikot jangan tak boikot!

HappyIrfa said...

KITA PUN X MAKAN LAGI YANG NI.TP X PAYAHLAH KOT.BYK LAGI BENDA LAIN YG BULEH DIMAKAN.LGPUN X MENGIDAM

manlaksam said...

Yaaaa....BOIKOT!!!!

teachersally said...

errr..boikot tu boikot jugek..tp bila boikot habis2an..org kita jugek yg ilang kerja @ mata pencarian..ker macam mana? ker pendapat saya salah??

Alex Lacey said...

dah lama tak gi makan...hmmm...boleh aje kalu nok boikot...tak de hal...tapi kena bagitau anak2 la...

risanur said...

risa pun mana produk yg boleh boikot risa boikot gak...tapi kekadang terlupa jugak....coz dah biasa pakai dan makan produk yang sama je kan..

maklang said...

kat sini McD pun sunyi jer...memang kena boikot...

Zareda Norman said...

emm boikot? Selagi ada pilihan, kalau rasa nak boikot, boikot ler..

Tapi kalau terasa nak makan.. teruskan.. jangan sampai siksa diri.

TokNabe said...

okey..... kita pakat belajar boikot sikit.Yang dah pandai boikot tu..tak pelah teruskan!

Neeza Shahril said...

ye ke tak mengandung kak pb??
baik check..
hehehee...

zino said...

hazwan pun dah pandai boikot.. dia kata Mc D tak boleh makan tapi kcf boleh kan ? hehe

zino said...

hazwan pun dah pandai boikot.. dia kata Mc D tak boleh makan tapi kcf boleh kan ? hehe

Ms Minnie said...

kecian kak pb... saya pun sedang berusaha untuk memboitkot mcd nih...

Anonymous said...

tiap tahun tak miss mkn burger makmur tuh... tahun ni tak makan lagi tapi kalau dah ngidam cm makan jugak, mcm Zareda cakap jgn sampai siksa diri...

anak-anak fevret McD & KFC ni...

cm

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...