28 January, 2009

506

Cuti Cuti Malaysia ....


Tak kemana mana pun , sebab tuan diri demam tak kebah kebah.

Bukan tuan diri sahaja yang demam , Aqilah dan Nurin pun demam.

Aqilah , hingga ke Ampang P* untuk check darah.

Nasib baik , Viral Fever sahaja ....

11 comments:

Sastri said...

semoga semuanya lekas sembuh...

KV said...

kak, kv slalu tak paham bila doktor ckap demam viral. Demam viral tu lagu mana gak. Gapo bendo? Maaf lah, darat sikit. Huhu

nono said...

salam,

alaaa...sian nyer...smoga cpt sembuh yerr....

zino said...

semuga cepat sembuh.. ramai yg demam ni.. musim kot..

achik said...

moga cepat sembuh..

AZWA said...

Kasihannya...semoga semuanya cepat sembuh ya...banyakkan makan sup ayam panas2...vitamin c tapi kurangkan makan limau tu huhuhuhu

Neeza Shahril said...

Makan ubat ya kak pb
rehat-rehatkan diri..
semoga segera sembuh..

aNIe said...

PB...anak2 akak pun demam...tapi alhamdulillah dah baik...

Makan ubat ye PB....

Ungku Nor said...

akak yg tak demam pun tak kuar jalan memana.
dok je kat rumah dendiam tengok CNY punya rancangan kat tivi..hehe

Yunus Badawi said...

Gajah2 tu segan nak tengok pB sekeluarga kot? hehehe
Semoga semuanya cepat sembuh. Sekarang ni kalau demam tak boleh ambik ringan kerana takut denggi atau chikungunya (betul ke ejaan ni).

Alex Lacey said...

dah sihat ke belum ni? makan ubat yer...

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...