04 March, 2009

533


Tengok lar si Nurin nie.
Putih melepak.
Punya lar nak gelak .
Tapi tahan jer.
Takut merajuk lak ......
Pelakon tambahan "Zombie Kampung Pisang"


30 comments:

KV said...

gegirl mmg suka main bedak kan? Dina pun gitu jugok, abih kena susut bedok.

risanur said...

kesiannye kat nurin coz mama dia sendiri kata pelakon tambahan zombi kg pisang :)

manlaksam said...

Heehehe...Pak Man saja nak tinggalkan jejak. Lama dah tak komen, tapi baca tetap baca.

Mak Su said...

dia main bedak mak dia ler tu :)

TokNabe said...

Bedak sejuk ko?

atty's said...

salam pb..kita exchange link ye..selalu jengah..taksmpt kasi komen..

comey nurin hah.jd ratu bedak..

sya said...

Si Nurin ni ikut kulit pB .. putih melepak lah

Ummibatrisya said...

jangan tegur, walau macam tikus terjun tepung sekalipun, diam aje

karang ada yang merajuk hati, susah nak pujuk :)

zino said...

salah kan mama dia tak ajar macam mana nak bersolek hehe..

Kak Elle said...

dia nak act dgn aziz sattar dlm bujang lapok..hehe

zue said...

biarkan nurin berbedak mcm tu...itu tandanya dia tahu apa nak pakai lepas mandi.

Ayah said...

bedak Amami ke?

pB said...

AYAH
Bedak Johhson & Johnson

pB said...

ZUE
Mmg dah boleh diharap dah si Nurin nie.
Cuma kengkadang tu dtg jugak angin kus kus dia ...

pB said...

KAK ELLE
Itu pun , yer jugak

pB said...

BRO ZINO
Mak dia pun tak reti nak bersolek.
So , macam mana nak ajar...

pB said...

UMMI
Pujuk dengan Mentos , jalan tak??




KAK SYA
Hi hi hi ....

pB said...

atty's
Ratu Bedak ...
Jenuh lar lepas ni mama nak beli bedak ..




TOKNABE
Bedok talkum , Tok.

pB said...

MAK SU
He he he.
A ah , mak dia pakai bedak JohnSon n & JohnSon jer...
Murah




PM
Tang Kayu Pok Mae ...

kadok said...

hahaha..ok la tu..kecik dah prektis guna bedah talkum tu dulu..later bedak mahal lak..hahaha

pB said...

RISANUR
Actually , Nurin ni pun kengkadang boleh jadi drama queen.
Tangisnya sebatu boleh didengar.




KV
Hi hi hi
Lagu tu lar gamok nyor

Neeza Shahril said...

tu macam bedak powder aje kak pb..
hehehh.. takpe.. comel..

~akuni~ said...

Hmmm... apa hal tu?

CikguZue said...

teringat kecik2 dulu...semua camtu. comel kan...wangi pulak tu. hihi...waktu camnila best cium dia. dgn kita2 pun jadi macam zombi juga...hihi

Yunus Badawi said...

esok Nurin pakai gincu emak pulak ya

AZWA said...

alamak...terlebih sudahh bedak...hehehe kesian nurin..

klu cik abe mokcik nampok anak dara gigih nak berbedak dia salahkan mokcik...ni la orang pompuan...kata dia...huhuhu

Aku Bukan Bidadari said...

ekekek bleh jd model iklan bedak kan kan

DrSam said...

model yang cute. tapi kenapa tone gambar jadi macam tu (ungu). Pasal lampu UV ke :)

pB said...

DrSam
Dinding bilik kaler tu ....




YAN
Model bedak apa , Yan ??




AZWA
Jarang dia begini.
Kekadang tu , jenuh nyuruh dia berbedak lepas mandi.




YB
Belum lagi tu.
Takat minyak wangi tu dah ada dah.

pB said...

CIKGU
Dulu , pakai bedak nyonya . Yang dalam bekas empat segi tu.




AKUNI
Aktiviti menabur bedak.
Sib baik bedak murah.




ADIK JA
Memae bedok pou der pung.

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...