06 March, 2009

535

Hansem tak , aBear ??
Gambar ni diambil 14 tahun yang lalu.
Masa umO mudo belia lagu tu.
Masa ni aBear baru jer berumO 24 tahun.

MudO mudO dah jadik laki orang.
Laki pB ler ....
Kami berdua telah diijabkabulkan pada
6hb Mac 1995.

Kenduri rumah pB pada 9hb Mac 1995.
Kenduri nyambut menantu pada 10hb Mac 1995.


Saja nak tunjuk gambor kawin.
He he he


Untuk aBear ,

Terima kasih .
Moga perkahwinan kita akan tetap bahagia
walaupun sentiasa dilanda badai ribut taufan.

Walau pun kengkadang pB ni macam tak pernah
nak reti bersyukur .....

Terima kasih....

I will love you 4ever n ever.


(ayat ayat jiwang , tunggu aBear balik dari Kuching , minggu depan)

note tambahan:

Dok imajin , tiba tiba tengah hari ni ada special delivary buat pB.

Bunga :
aBear kata rugi bagi bunga.
Sebab nanti dia layu.

pB fikir:
Kalau tak dpt bunga , dapat pizza pun tak per , jugak , kan ...
He he he

42 comments:

Ummibatrisya said...

happy anniversary!

semoga bahagia hingga ke syurga

PB,

ribut taufan, manis masam, suka dan duka adalah asam garam rumahtangga

cantik gambar kahwin :)

Fadh said...

alhamdulillah...moga terus kekal bahagia selamanya.

Alex Lacey said...

comeinyo PB....patutla abear suko...;)

yushida03 said...

semoga hepi sokmo..

1995? ambo baru nk amik spm lah..

Zareda Norman said...

selamat pengantin baru.. ehhhh..

pengantin baru selama 14 tahun.. okess happy anniversary

Anonymous said...

Selamat Hari Ulang Tahun Perkahwinan semoga aman bahagia sekarang dan selama-lamanya...-IP-

risanur said...

semoga berbahagia selamanye...
comeynye pict kawin tu...knp black and white...kalu berwarna mesti cute kan :)

achik said...

happy anniversary kak PB..

moga bahagia sokmo.. :D

aNIe said...

Happy anniversary buat PB...semoga rumahtangga yang dibina kekal bahagia suami isteri bersama anak2 hingga ke akhir hayat...dilimpahkan rezeki buat PB sekeluarga...

Memang ensem abear tu...yer lah...bak kata Fareez dah pakwe kita...suami kita ensem lah kan?

PB pun lawo...cantik...selim melim...hehehhe

tchersally said...

Happy anniversary pB!! moga membawa ke syurga..

seri said...

sweetnya, mudahan PB and hubyy berkekalan hingga ke akhir hayat.... happy anniversary,,

ima said...

selamat ulang tahun perkahwinan...semoga berbahagia hingga keakhir hayat.saba ye tunggu abear balik...

manje said...

cantik gmbr tu... :)

> slmt ulangtahun perkahwin kak pb

atty's said...

happy anniversary..tuk pb..semoga bahagia selalu

kakLuna said...

mmg sama cantik sama padan...:)

catz_mafia said...

pB,
Selamat Ulang Tahun. Semoga berbahagia dan berkekalan hingga akhir hayat.

1995 - Ana amik PMR.. hehe.. lama dah tu..

Zabs said...

salam pB,
Happy Anniversary, semoga berterusan bahagia. Sesekali di tinggal2kan biasalah. Balik nanti macam pengantin baru semula rasanya.

Kak Elle said...

adoi macam pinag di belah dua...ehem..ehem...

happy annivesary pB semoga berbahgia hingga ke akhir hayat.

Shifu67 said...

wahhh... kat sini pun ada entry semangat klewon... ingatkan cik lah je... hehehe

slrupp... slruppp... sedap gak mee CINTAN ni

oren said...

very nostalgialah gambar tu..mmg dibuat hitam putih ke??

tahun 1995, saya baru lepas habis SPM, join matriks di KL...

pB said...

OREN
Sengaja dihitamputihkan.

Tak cantik ker??

Ala muder yer kamu




CIKGU67
Berjangkit dengan CikguLah lar nie ...

Dia tu kan IDOLA pB.

pB said...

KAK ELLE
Muda , semuanya lawa.
Bila dah berumOr , lain pulak nampaknya...

Amin.
pB aminkan doa Kak Elle.




ZABS
Mudah mudahan nya begitu.
Kalau boleh , mahu jadi seperti 'pengantin baru' sOkmO.

xiiinam said...

Macam dengar ada orang ngumpat akuuuuu je ni....



pB;
'Enivesari' ko ye....
tahniah...tahniah.....


ibarat orang menanam pokok...
bajailah selalu...
agar buah yang manis itu...
dapat kita nikmati.....

zino said...

happi eniversari...yg ke 14 kali.nya... semuga kekal bahagia sehingga ke akhir hayat..

Neeza Shahril said...

Happy Anniversary kakok comey..
comelnya dia walaupun tak nampak mata hehehe...
abear sangatlah kurus.. dia diet ke sebelum kawin ;)

semoga berkekalan bahagia ke akhir hayat...

PINATBATE said...

Happy anniversary...semuga dilimpahi rahmat dan kasih sayang ilahi..

TokNabe said...

selamat ule tahun..... biar kekal sokmo2 sampai ko ujung nyawa..

Kujie said...

epi enibeseri.....uik...ensemnya abe! mestilah....tgoklah pB dulu, kan

moga bahagia kehujung nyawa...mcm tajuk filem la pula

DrSam said...

eh..anniversary ke? Happy anniversary! Memang hencem che' abe demo.

Ms Minnie said...

wah... lamanya kak pb... saya sekolah lagi masa tu.... semoga kasih sayang kak pb dan abang kakpb kekal sepanjang hayat.. amin...

manlaksam said...

Happy Anniversary dari Pok Mae. Kirim salam dengae Abae.

Intan Rosnitta said...

Happy belated anniversary buat Kak PB & abear. Moga jodoh kekal selamanya. Amin.

Yunus Badawi said...

Happy anniversary.
Nampak kena tunggu aBear balik sebelum boleh buat sambutan besar2an.
Saya pernah bagi bunga mawar kpd isteri sempena anniversari. Terkejut dan terkedu dia pasal itulah pertama kali saya bagi bunga. Sungguh syahdu.
ngeh ngeh ngeh.

Ungku Nor said...

hehehe..mesti PB rasa cam sekejap je masa berjalan, kan?

All the best my dear. Moga bahagia itu hakmilik kekal buat kalian sekeluarga.. Amin
;D

GigiPalsu said...

Semoga menjadi keluarga bahagia...
Itulah dalam perkhawinan ni penting untuk kita saling memberi dan menerima, memberi apa yang terbaik dari kita dan menerima kekurangan yang ada pada sidia...
Tahniah sekali lagi...

Ayohwang said...

Selamat ulangtahun perkahwinang yang ke 14, usia perkahwinang yang belum begitu lame, tapi bukang baru. Pok doakang semogo pB selamat melayari bahtera perkahwinang, berkekalang hingga ke akhir hayat. Amin.

AZWA said...

Happy anniversary untuk PB dan abear...semoga berkekalan sampai ke syurga aminnnn

KV said...

yo lah, maroh maroh pun di hati tetap saye. Hihi

MULAN said...

moga kekal bahagia pb..!!!
happy anniversary..!!

mother of two said...

suruh abe bear anto ikan masin terubuk sarawak pun ok gak...:)

semoga berbahagia

umeboshi said...

happy anniversary k.pb!!! moga berbahagia hingga akhir hayat. amin!

maklang said...

happy anniversary pB..moga kekal hingga ke akhir hayat ye...:)

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...