10 March, 2009

537


"Ku sangka panas hingga ke petang ,

rupa nya hujan di tengah hari "

11 comments:

oren said...

awatnya kak?? abear tak hantaq pizza ka???

ima said...

hujanlah pulak....ingatkan dah ok. Tapi hidup macam ni lah kak, hujan dan panas silih berganti, soalnya bagaimana kita menghadapinya.

note: Pb tengok tak WHI kisah kahwin ekspress tu, bersyukurlah Pb, kita masih ada suami yang baik.

kadok said...

nape kak?

Zareda Norman said...

PB

sediakan payung sebelum hujan..

HappyIrfa said...

salam kakpb..
lamo x masuk sini sbb pc slow.byk dah miss.apa citer pulak ni?

Ummibatrisya said...

pb,

kena virus denggi tak abis lagi ke?

jangan kau selam laut yang dalam, kalau kau rasa diri tak berupaya

dok diam-diam aje :)

Yunus Badawi said...

hujan apa pulak ni?

Alex Lacey said...

hmmmm.....

xiiinam said...

Hujan gapo dio?






Ingatkan saat-saat manis bersamanya.....doa!

McBudu said...

Baguslah hujan turun membasahi bumi yang dah lama kekeringan.... (skima tu...)

yushida03 said...

hujan best woo... tgh2 tensen pun bole jadi sejukkkk jer. :)

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...