12 March, 2009

540


Ini adalah permandangan dari Gunung Serapi.
Bukan pB yang ambil gambar nie ,
tapi aBear lar sebab dia kesana semalam.



Ini lak , saper yang tak kenal....
aBear pB lerrr ...


Dia sms:
Kena panjat 630 anak tangga untuk dia
sampai ke tempat kerja nya semalam ...

Kurus lagi lar "toklaki" pB nie ....



*He is coming back today*

16 comments:

HappyIrfa said...

dari klia ku nampak kakpb tersenyum lebar..hahaha

Zareda Norman said...

PB

masak sedap sedap hari ni hokay!

Yunus Badawi said...

gembira tak terkata

KV said...

wah, kelas abe pose tuk kak PB. Hik hik

oren said...

hohoho..suami saya blum balik dari sarawak lagi...

sya said...

wow.. 650 anak tangga? kalau ada kat sini boleh gunakan utk exercise . Sehari.. sekali naik sekali turun.. mau kurus dan tambah cantik bumper

AYU said...

NAMPAKNYA HUJAN NAK TURUN.

Ummibatrisya said...

berbunga-bunga nampak :)

candle lite dinner ke?

pB said...

UMMI JAMRI
Tak ada nyer kandel kandel nie ...
Kebetulan ayah pB sampai malam ni, so biasa biasa jer




AYU
A ah , memang nak hujan

Akmal said...

Mesti senyum memanjang ajer hari nih hehehe.

ima said...

amboi abear nak balik ye...seronoklah tu,bila dah seronok tu nak bagi hadiah lah...meh datang umah saya ambik award dan tag sekali...harap pb sudi menerimanya.

pB said...

IMA
Terima kasih Ima.
Nanti pB gie melawat




AKMAL
Sakit pipi pipi sebab dok senyummmm

pB said...

KAK SYA
Hari hari dok panjat tangga , tak cantik cantik pun bumper ....

He he he

Nak cantik macam mana , anak tangga tu cuma dalam 15 jer jumlahnya

pB said...

OREN
Tungguuuuuuuu
Jangan tak tunggguuuuuuuuuu




KV
Ha ha ha
Suamiku itu pemaluuuuuuuuu

pB said...

YB
Kalau tak leh berkata kata , kita hantar sms lerrrr




ZAR
Mak masak sedap sebab ayah pun sampai dari KB petang nie

pB said...

IRFA
Kak pB tunggu dio kat PutraJaya jahhhh

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...