22 April, 2009

561

aBear jatuh motor semalam.
Mengelak dari melanggar kereta yang berhenti secara mengejut .....

Sib baik , tak parah.
Luka sikit sikit jer , tapi sakit badan tu tak yah ceritalar kan .........









Dalam sakit sakit tu pun ,
pagi ni dah ke Taiping , out station lagi ......


Esok balik , katanya
Itu pun kalau kerja selesai .......


Actually , semalam tu , pB nampak xcident motor terbalik langgar kereta depan pB.
Tak sangka pulak , aBear pun alami benda yang sama ......

23 comments:

Aku Bukan Bidadari said...

isk.. takut! hati2 abg bear.. (kak tologn pesan kat dia)

Nong said...

Alhamdulillah tak cedera teruk! Itu yang kak nong suruh abang mus jual motor besar dia....

pB said...

KAK NONGTu lar ...
Risau jugak pB ....

Hopefully Kak Nong berjaya memujuk abg Mus.

pB said...

TIARAThx Adik ...
nanti akak bagitau kat dia , pesanan Tiara tu

NONIE AZIZ said...

Ni kalau ada anugerah pekerja terajin ni harus dapat kat hubby kak PB hahaha

MOKCIK AZWA said...

alahai...sakit2 pun kena outstesen gak ek...kesian kat abear...tapi semangat dan cara kerja abear tu memang harus dipuji...ni baru sepatutnya dapat anugerah pekerja cemerlang nie.. :)

pB said...

NONIE

Hi hi hi ...

Akak suruh dia claim SOCSO , dia tak mauuuuu

pB said...

AZWA

aBear pB tu badannya besi , uratnya dawai ....

Ha ha haaaaa

edyan7 said...

hati-hati ye...:(

manlaksam said...

Semoga cepat sembuh......
Tok gi berurut ko?

pB said...

POK MAE

Timo kasih , Pok Mae.
Dio sapu miyok Gamat jah ...

pB said...

edyan&

Kita semua patut berhati hati.

Malang tidak berbau

Kak Elle said...

OH KESIAN NYA semoga cepat sembuh luka2 tu ye.

Hari ni saya lecture kan budak2 semua masuk sickbay mengadu kaki luka apa ke tak main bola tak guna kasut..padan muka.

atty's said...

alhamdullillah abear tade apa..
tapi sakit badan jatuh tu mau seminggu baru ilangnya

tchersally said...

mujur tak serius..hati2 ya..

pB said...

CIKGU SIC

Bawak motor ni lebih bahaya dari memandu kereta ....

Sebab pemandu kereta ni , selalu buat tak nampak penunggangg motosikal ....

pB said...

ATTY'S

Betul tu .
Kalau jatuh , memang payah nak hilang sakitnya.

Tak sakit sekarang , nanti tua tua baru rasaaaaaa

pB said...

KAK ELLE

Main bola tak pakai kasut ????
Padang basah ker ???

Orang tua kata , kalau jalan atau main tak pakai alas kaki , nanti masuk cacinggggg

ima said...

pB, nasib baik luka ringan je...syukurlah,rawatlah abear tu agar cepat sembuh...

TokNabe said...

Nampak mcm luka2 sikit tu. Tapi walapun luka sikit... sakit urat tu yang tak tahannya. Aduh... nak bergerak pun sakit!!

aNIe said...

Alahai sian abear tu..Alhamdulillah tak teruk ...

Semoga abear akan cepat sembuh...

kakpah said...

tu yang orang kata malang tak berbau. Kalau berbau, mesti kita dah elakkan awal-awal...

pB said...

KAK PAH

Kalau lah berbau , memang seronok
Awal awal lagi dah elak ...

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...