15 May, 2009

577

Salam Jumaat
Dah pun ke Cadbury Sales ....
RM240 habis untuk coklat sahaja ......
Stok untuk 6 bulan
Ha ha ha ha ......

18 comments:

AZANI said...

orang kata cokelat bagus untuk pembuka kata aktiviti malam Jumaat, ka ka ka.

tchersally said...

wah...best tu!!!

Aku Bukan Bidadari said...

wah kak..baru jer tiara tgk dlm website tadi..berbaloi ke kak gi sana/?? share lar info and piccies...

Mummy Rizq said...

woit! dah cek expiry date ker????

zino said...

melampau tu.... anta sikit rumah zino hehe

aNIe said...

Larrr.....banyaknya....hahahah...6 bulan makan coklat...lepas 6 bulan akak nak jumpa PB...tengok kembang tak...heheheh...

Zareda Norman said...

RM240 hanya untuk coklat.. wah...

kalau zar mahu bertahun plak nak kurangkan kolestrolnya.. Anak dara tu tak suka coklat..

Nong said...

Jangan makan banyak sangat cokelat tu, nanti berat badan naik susah nak diet nanti.... he he..

MOKCIK AZWA said...

err...bleh tak mokcik menumpang stok coklat ittewww...muahahaha

pB said...

AZWADatang lar bertandang ke rumah.
Nanti pB hidangkan coklat

pB said...

KAK NONG

Bukan makan sekaligus, Kak Nong.
Simpan .....

Bila teringat dan teringin jer, baru dimakan.

pB said...

ZAREDA

Anak anak dara pB tu memang suka coklat.
Termasuklah si 'aBah' nya.

pB said...

KAK ANIE

Wahhh ,....
Lama benornya baru buleh jumpa Kak Anie .....

pB said...

BRO ZINO

Dtgler ke rumah ...
pB jamu dengan coklat

pB said...

MUMMY

Dah ! Dah di check ...
Memang lambat lagi tarikh luputnya

Jangan risauuu

pB said...

TIARA

Memamg berbaloiii.
Jauh lebih murah dari apa yang dijual di kedai kedai mahupun pasaraya....

Dapat beg lagi tu ...

pB said...

SALLY

Memang besttttt

pB said...

AZANI

Anda memang bijakkkkkk .....

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...