19 May, 2009

580


Ada orang kata CACAR AIR.
Ada orang kata CHICKEN POX


Dan ada yang kata BERE'TEH .....

Apa apa pun , benda tu dah kena pada
si Nurin.

Balik dari IOI Jumaat lepas ,
tengok dia dah semacam jer...........

Nasib baik , dia tak demam kuat ....



Dah empat hari tak peluk cium Nurin nie...

Rindu larrrr pulakkkkkkkk

16 comments:

Ummibatrisya said...

kalau anak tak sihat, kita yang susah hati

kalau anak tak main-main macam masa sihat kita jugak yang sedih dan susah hati

semoga nurin cepat sembuh :)

Anonymous said...

Kakak2nya dah kena ke belum, kalau belum di nasihatkan jgn rapat sangat dgn adik Nurin kerana chic pox ni mudah berjangkit, mudah2an adik Nurin cepat sembuh. IP pernah kena satu family chic pox ni, terpaksa cuti seminggu ++ -IP-

ima said...

anak2 saya pun dah kena chic pox dgn ayahnya sekali...dptlah mc 10 hari.seronok sakanlah tak yah kerja...tapi kesian kat anak2 memang tak selesa...

moga adik nurin sepat sembuh.

e.l.i.s.s.m.i.e said...

alahai..siannya...jangan main hujan plak pas ni :D

KV said...

anak2 kv blom naik bertih ni. Tatau la cemana nanti. Huhu
Moga nuyin cepat sembuh.

seri said...

orang tua2 kata kena sapu daun mambu (tumbuk ngan bedak sejuk)di kawasan yang kena chicpox akan kurang sakitnya dan kurang juga parut nanti

Banyakkan minum air kelapa muda. Mudahan cepat sembuh

PINATBATE said...

semuga cepat sembuh..

mother of two said...

kesianya.. semoga cepat sembuh yer. takpe pb mujur kena masa kecik kalau dah tua habis muka.

achik said...

ciannya Nurin.. moga cepat sembuh..

shafarina said...

alamak.. penyakit berjangkit dan byk pantang yg susah nak jaga ni

take care nurinnnn :)

tchersally said...

Get well soon..

CIKGU PANJI said...

ala kesiannya.
semoga cepat sembuh

zino said...

alahai kesian nya... jangan kasi dia garu..

aNIe said...

Alahai...siannya nurin...semoga nurin cepat sembuh...

Mummy Rizq said...

semoga nurin cepat sembuh! tak per.. kena waktu kecik2 nanti tanda hilang cepat...

Neeza Shahril said...

semoga nurin cepat sembuh..
kat sini pun ada sorang kena chicken pox tapi bukae rumoh ni lar...

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...