26 June, 2009

611

Salam
Semalam , petang baru sampai umah.
Nak tercabut kaki rasanya.
Berjalan punya hal.
Tapi , letih tu hilang,
Bila tiba tiba nampak ada bungkusan untuk pB.

Ini lah bungkusannya.
Pengirimnya ialah .......


Kak Wear a.k.a Puan Rohaniah from Bangi ...

Nak tau apa isinya ...
He he ...
Selai kain batik Trengganu.


Thank you all the bery bery much , Kak Wear.
pB seloroh jer hari tu.

Tak sangka , dpt betul betul ....

Lawa kaler ...
Puan pB sangat lah gembiraaaaaaaa.....

Nanti pB nak jahit jadi seluar ...
Boleh kan .... ?????






14 comments:

Rohaniah said...

alhamdulillah...cepat jugok dia sampai...meme k.we dah niat pun nak beli n kasi PB masa k.we balik teganung itu hari....cari punya cari, hok ni jer rasa macam sesuai ngan PB...
jahit jadi seluar boleh ajer....tapi kena tetas jahitan dia hok sedio ado lah...hehehe

pB said...


KAK WEAR
Kah kah kah ... Napok benar pB tok bukok kelih pun lagi kain tu. Ingat kor kain hok tok jahit lagi.

pB suko kaler kain tu

e.l.i.s.s.m.i.e said...

lor ni banyok dos kain batik dier jahit selaluh..dok mace zame dulu..hikss..tubik plok kecek kelate :P

pB said...


E.L.I.S.S.M.I.E
Tahu tapi tok ingat. Demo orghe klatae jugok kor????

dodiemohd said...

Pb..dodie ni. Im trying to get ur address and did email, but no reply yet. Bole tak u email ur address at my email: alfiandie@yahoo.com.....dodie nak send kad kat Pb..

TokNabe said...

Bertuah la bade boleh hadiah hok ore kirim.

Ambo kalu kelik kelate ramai hok kirim batik cap semut..

tulipurple said...

sy lagi 5bln akan menggunakan khidmat kain batik to the fullest...hehe.buat sluar pun molek gak tu sis.

manlaksam said...

Pok Mae kadang-kadang pakai jugak nih.....tapi dulu-dulu lah. Di Klate (kkapong Pok Mae lah, kkapong lain Pok Mae tak tahu)oghe jatae pun pakai kain batik.

MULAN said...

seronok dpt kain batik kan.. byk guna nya.. kot dah ada banyak, bak mai satu.. he he..

catz_mafia said...

Kak pB,
Wah.. bestnya dapat hadiah.. hehe..

Masy said...

bestnyeee dpt adiah kan kak? murah rejeki akak hehe

Kekuatan, Kepuasan dan Kebahagiaan said...

Seronok dan bahagia bila mendapat sahabat yang baik. Alhamdulillah.

ALAF21FC said...

Pernah dapat hadiah novel ?

pB said...


ALAF21FC
Belum lagi tu ...

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...