01 July, 2009

615


Wahai jejaka jejaka di luar sana , pB nak tanya




Yang mana satu pilihan hati




Yang cantik macam gambar dibawah ,
tetapi langsung tak pandai memasak






atau
Yang kurang cantik macam bawah nie ,
tapi masak memang superbbbbb


Yang mana anda pilih ????????????

Dan kenapa ?????

27 comments:

TokNabe said...

Kena buat satu lagi kategori :

Yang cantik dan pandai pulak memasak!

Mr. and Mrs. Mokhsin said...

haaaa...sayo kategori hok toknabe kato tuh...ekeke....actually dok pom...sayo kateogri...tok berapa comey...and tok panda plok masok...huhuhhu...sedihnyo....

bagi sayo..comey tu..biarla pada mata org yg melihat...dah cukup..masakmemasak plak...tu bisa di ajar...yg penting...ada kemahuan mahu belajar...

macae sayo..loning nih..bulih la masok....nasi dagae pom bulih doh..laksae pom loning kukuh sediri jah, berkat dok jauh ....so nak tak nak keno belajar buat sediri.....

sya said...

Kak sya bukan jejaka tapi nak gak jawab.. yg pertama buat isteri kedua yg kedua buat isteri pertama... ha ha ha

Mak Su said...

maksu nak kedua-duanya

Abelitokjoro said...

asalam.. salam ziarah.. nak saing dgn pulut bakar buleh ko.... abeli x brapo.. makan pulut bakar.. takut uggoh soro.. la.. nak joro ni... dikir pat ore begwoh.... pb ni dia ada minyak.... he hehe...

Abelitokjoro said...

ni baru nk komen.. " tak dok sapo tak ingin..boleh bini banyaok ore..buleh tido lek tu lek ni.. pilih tempat bilo malam... buleh wak giliran... ado sekoro tempat rusing... kito sesok pitih kure... buleh anak lek tu lek ni...
belanjo parok.. rambut lebat bubuh tinggal jareee...... he he he

Jie said...

muskilllllll...muskilll

yg bawah tu.... pandai masak tapi masih andartu, ngape pulak?

hehehe

Zareda Norman said...

kak sya

hehhe bijak bijak... tapi pilih yg sedap mata memandang sebab ilmu masak memasak boleh di ajar.. tapi hakikatnya semua wanita dilahirkan cantik..

Mr PenyuBiru said...

errr.. option ketiga takde ke? hehe

AZANI said...

saya pilih sedap,sedap masak, sedap kawan, sedap gigit,sedap peluk, sedap makan,sedap tengok,sedap borak,sedap teman.

kakpah said...

mestila dorang pilih yang cantik. makan boleh tapau je kat kedai hehe..

shafarina said...

huhu topik ni buat saya kecik ati lor


saya tak pandai masak... :p

tak ratu dunia macam aishwarya juga

cikgu_math said...

pB, skrg skill masak tu banyak dah tah guna... semuanya instant!!
lagi-lagi kalau dua-dua kerja cikgu..balik sekolah singgah kat kedai...beli nasi bungkus!

ps; jengok-jengoklah blog ambo...ado bendo nok wi ko pB tuh!!

kad0k. said...

dedua pon bole kan kak? kata quota nya ampat..hahahah

umie@kakyong said...

pb,
pasti org sekarang pilih yg sedap mate memandang... kedai makan tumbuh mcm cendawan sekarang ni... pilih je mana2 ikut selera tekak. perut lapar, tgk yg lawo2 jadik kenyang hehehehe...

e.l.i.s.s.m.i.e said...

hok comey tok reti masok pun tak po..masok bleh belajar..hahaha..nanggung sampai make tok lalu ..biarlah sedap mata memandang laa kan..hahaha

Ummibatrisya said...

kena datang dengan satu package, pandai masak dan cantik, tak cantik banyak pun tak kisah asal sedap mata memandang :)

kalau cantik tak pandai masak, tahan ke nak makan kat kedai setiap hari? :)

Queens said...

nak yang cantik kut..
lumrah manusia nk yg cantik..
yg jelik tu selalunya bila dh takder pilihan baru cari..

hmm..simbolik entri

tulipurple said...

perghhh....soalan mencabar minda,mlm nie nak tanya kandaku soalan ini...tp,tak tahan baca komen sis sya...sabau jer ler...haha.

Abang Putra said...

terliur tengok eh....

pB said...


ABANG PUTRA
Terliur tengok gapo tu ?? Bibir ??

pB said...


TOK NABE
hI HI HI Mano aci lagu tu .....

pB said...


JANNA
Janna, jangae dok rendoh diri. Tok Baik tau.Kak pB tahu Janna memae terror masok , n chomel jugok tu. Tengok anok anok Janna, srumonyor lawa ......

pB said...


MAK SU
Mana boleh macam tu ....

pB said...


KAK SYA
Bijak Bijak

abanglong said...

setuju ngan kak sya kat atas tu.....
ngeh ngeh ngeh.

err...rasanya vini hamba tak baca ini blog dih....

Ordinary Superhero said...

Pilihan saya tentu Ash. Kalau dah layak (banyok pitih) boleh kahwin dengan dia, sepuluh orang tukang masak pun boleh cari...

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...