23 July, 2009

633

Ingatkan bila dah doh jauh jauh ni , boleh ler manja lenjer sikit.

So , pagi kelmarin , saja lar hantaq sms ....


Rindu tak


WSU


Apa tu , tak faham (sajer gatai nak tanyer)


Waa Sukaaa Ulammm




Terus , pB tarik muka ... No more sms after dad ... Diam terus. Diam itu lebih baik. Sampai ke hari ini.....

17 comments:

PuteriSatu said...

hehe kelakor.. tak per cuba lagi kak....

Scorpion61 said...

Dia saja nak bergurau tu, dalam hati dia sapa tau...balik nanti pasti dia lepaskan rindu...tul tak?

kakLuna said...

falsafah sbnrnya tu kak PB....aBear tu nasi, kak PB lah ulam nya ....hehe

Kak Elle said...

dia bad mood agak nya ...hehe

atty's said...

tengah putus fius kot time tuh ..ekekekke

Biarlah rahsia said...

tak pahamlah apa maksud waa suka ulaam...

bergurau agaknya.

MOKCIK AZWA said...

PB..maksud WSU ialah wa suka u...abear tu sajer je nak ngusik PB hehehe

redza said...

heheheheheheheh....baca citer sis PB lansung layan gelak jekk...

Abe gurau jek tu...

catz_mafia said...

Kak pB,
Janganlah camtu kak.. abear gurau je tu... hehehe..

WSU.. hahaha.. nak guna lah jugak.. haha

MULAN said...

balas je.. WGN.. (wa geram ni..!!)

pB said...


MULAN
A ah , larrr patut jawab macam tu ....

Pendek akai sebenor nyer pB nie

pB said...


CATZ_MAFIA
Dia bergurau time tak betul. Nak guna ? Boleh boleh boleh aja.

pB said...


REDZA
Dalam sehari dua ni , memang kak pB dok teringak kat Redza dan Meen. Suka sgt bila Redza tegur akak ....

Dia selalu gurau tak kena masa dan tempat...

Geram tau.

izman said...

biasalah lelaki mmg camtu, tapi dalam hati semua suami sayang isteri.

sape tak sayang bini oi...

Kujie said...

itulah..baca petua2 , tips2 rumahtangga suruh buat kejutan...

alih2...kita pula yg dpt kejutan..kahkah


tu yg manis tu

edyan7 said...

huhu... bila dah jauh sikit baru rasa best sms kan kak... yan kat umah mcm tak leh nak geng... bila kat opis...teringat je pulak... sibuk call le sms le... lawak le aBear akak ni..huhuhu

TokNabe said...

Isteri layan suami, suami layan isteri.... walaupun dalam bergurau. Itu manisnya berumahtangga.

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...