06 December, 2009

747

Baru balik dari Mines Resort.
Cuti cuti Malaysia di sana.
Check In Sabtu Petang.
Check Out Ahad Tengah hari.
Seronok sebab dpt bilik ground floor.
Budak budak bebas .
Mak ayah pun bebas sebab anak anak tak kacau daun.
Hik hik hik.

Malam ni nak ke Kota Bharu.
Jadi gak hantar Arifah tution di sana.
Malam ni naik bas.
Insyaallah sampai pagi esok.
Selesai urusan pendaftaran dan beli belah , naik bas malam nya pula.

Selasa pagi , sampai Puchong terus bersiap ke pejabat.



Letih giler tu ...


Ada saper saper kat KB , jom kita date.

9 comments:

maiyah said...

dpt gak arifah tuition sana, sambil tu sronok jenjalan kota bharu :)

zino said...

tapi jalan masuk KB mall kereta terjun dari bumbung hehe

risanur said...

slmt balik kg...berkorban untuk anak...semoga anak kak pB menghargai apa yg kak pB buat...

Zareda Norman said...

semoga selamat di perjalanan

Achu Tra said...

cuti2 malaysia lagi akaak (sebutae ngidung sikik) kito nih...selamat la deh...

~0~ said...

rindunya ko tepung boko...

AZANI said...

pB, dah macam merdeka endurance marathon...sana sini non stop.

Yunus Badawi said...

Semoga selamat dlm perjalanan.

Nak dating kat KB aje ke? Kat Shah Alam dah tak nak ke? hehehe

Pak Man laksam said...

Semoga selamat pergi dan selamat kembali.

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...