03 January, 2010

756

Jam dah menujukkan pukul 1030 mlm.
Star Movies tayang cerita apa entah lakonan Keanu Reeves.
Cerita ttg alien.

aBear dok sibuk isi borang borang sekolah yang kena diserahkan esok.
pB lak sibuk dok menjahit lencana kat tudung sekolah.
Bab balut buku dah beressssss.

Nurin pun dah masuk tidur.
Awal gitukkkk.

Diskusi tentang sapa hantar sapa tengah hari esok pun baru selesai.
Somebody kena temankan Nurin on her first's day in school.
Somebody kena hantar Kak Lang ke sekolah agama yang baru.

pB akan hantar Kak Lang .
aBear akan teman Nurin ke sekolah.

Yang dua lagi tu , pB tak risau sebab dah besar panjang.
Dah reti cari kelas dan kawan.

Hopefully , esok berjalan dengan smoothhhh lieeeee ...


he he he
anak anak tidur awal.
boleh ler abah dan mama (dot dot dot)

6 comments:

adanz said...

abah n mama? owh takleh lelama... sok kene bangun awal!

aNIe said...

Selamat Tahun Baru 2010 PB...

Alhamdulillah...barang untuk sekolah anak2 semua dah siap...

maiyah said...

hehe.. esk time sibuk le kat skolah ;)

sya said...

Tido tido esuk kena bangun awal htr anak ke sekolah

shafarina said...

Ada azam juga nak dot dot dot tuh. :)

Ramai lak yg cuti hari ni..

risanur said...

slmt thn baru kak pB...
selamat menghantar nurin ke alam persekolahan...

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...