01 January, 2010

755


Selamat Tahun Baru.
Hadiah tahun baru ....
Harga gula dah naik 20 sen.
Begitu juga harga roti Gardenia
Dah jadi RM 3.20
Selamat Tahun Baru
Lepas ni , apa lagi yang naik ?????

12 comments:

Yunus Badawi said...

lepas ni kuih naik jadi 50 sen sebijik huhuhu

Yunus Badawi said...

aku firstlah utk tahun baru ni. Kiranya setahunlah aku pegang rekod ni hingga 1 Jan 2011.

TokNabe said...

Badan naik... risau jugak.

Erna said...

tahun baru je yang selamat datang..kita belum tentu lagi selamat...dengan harga barang yang semua naik dengan tidak ada pemantauan...macam mana la kita yang bergaji sokongan ni nak selamat..

Zareda Norman said...

darah tinggi pun naik.. hehehhe

salam tahun baru 2010 buat PB sekeluarga

maiyah said...

slmt thn bru, pas ni naik hangin le

Kak Elle said...

selamat tahun baru pB kat sini harga electricty pulak naik 5% mmg terlalu tinggi.

tchersally said...

Selamat tahun baru pB..selamat segala2nya!!

zino said...

selamat tahun baru.. naik naik naik.. apa je yg tak naik.. hehe

DrSam said...

Selamat melangkah ke tahun 2010. Semoga mimpi kita semuanya indah-indah belaka.

AZANI said...

salam pB,
semua naik melainkan gaji...he he he....selamat tahun baru pB.

yushida03 said...

drpd rm2.10 jadi rm3.20 ? pergghhh.

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...