12 January, 2010

767


Today is not a good day for Puan pB ....



Pagi tadi , dah 'buat hal' dengan aBear.
Terus tak bertegur sapa.

Kalau ikut keras hati ni ......

HERO kat pejabat ni pulak,
pakai perfume yang
sememangnya pB tak leh bau ...

Terus tangkap kepala .....


Pas tu , kat ofis ada makan makan.
Makan roti jala dengan kari ayam.
Memang sedap.
Hingga menjilat jari.


Tapi , lepas makan tu ,
pB gie bantai minum Nescafee Susu.


Lagi lar tangkap kepala ....
Dah pening nieeeee

16 comments:

Ordinary Superhero said...

Mintak tolong lah Hero tu terbang jauh-jauh....

kakcikseroja said...

Salam pB...

kena bawak berehat sejam dua tu.. bagi hilang dulu nenong2 kepala.. :)

Yunus Badawi said...

tak baik 'konfrantasi' dgn aBear. Tak rugi mengalah.

~0~ said...

sabar ye kak...


minum nes byk sgt bahaya gak...

pB said...


~0~
Thx 4 d nasihat. Kak pB jarang minum nescafee susu. Akak lagi suka nescafee O.

pB said...


YB
Yup , memang tak rugi kalau mengalah





KAK CIK
Rasa nak urgent leave jer sekarang nie.





O.S.H
Hi hi hi. Kalaulah dia boleh terbang.

risanur said...

salam kak...
masa lunch nati wat berehat yea...jgn marah2 sgt nati dapat sakit jantung plak...

Mak Su said...

maksu tgh pening sebab minum nescafe gaks kat opis ni, haus sgt, tapi malas nak buat air teh. kan, sendiri dah kena...

Pak Man laksam said...

Berehat lah.......ada darah tinggi ke?.

TokNabe said...

Pada saya nescafe sedap diminum..kena pula dgn susu, tp lepas tu huh...terimalah padahnya, memang sakit kepala giler. Tu sy elakkan nescafe

Ummi batrisya dan damya said...

pb,

ummi memang tak leh minum walaupun sikit, mesti tangkap kepala

hari ini hari yang serba tak kena ye, tak pe tak pe

mengalah sikit, apa salahnya :)

Kak Nora said...

Salam Dik pB,
Hidung akak sensitif pada bau perfume (esp minyak atar), terus bersin dan selsema.

maiyah said...

pening makan panadol n rehat ;)

aNIe said...

Pb...akak pun sekarang takboleh minum nescafe bnyak sgt...nanti feninlah...kepala berat...

Akak suka sgt lagu Kris Dayanti tu...thanks for the lyric

Farah said...

ada yg kata kalo sakit kepala, pegi basuh kaki..tapi maybe betul sebab reflexologi kat kaki kan..mungkin bila sejuk kena air tu dpt tenangkan urat2 di tapak kaki yg berkait dgn kepala yg pening tu..hehe..cuba la next time..

tchersally said...

pB,

tarik nafasssss...lepassssss...
perlu rehat...

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...