18 January, 2010

774




Dah dua hari dok teringin nak makan durian .
Dah dua hari gak , dok mengadu kat aBear.
Suruh belikan.


Dah dua hari jugak ler ,

aBear dok kata


"tak sempat lagi nak gie cari"
"harga tengah mahal, tunggu buah banyak dulu"




Alahaiiiiiiiiiii .....
Nasib ler dapat suami macam nie ...







Tak perlah , baik makan hati sebab tak dpt makan durian.
Dari makan hati sebab suami ada kekasih gelap.
(Ayat penyedap hati sebenarnya ni)





17 comments:

TokNabe said...

Kelik kelate ari tu mewoh make durian. Kebetule... banyak pokok berbuah.

risanur said...

ciannya kak pB...jgn kempunan ye...insya'allah nati kak pB dapat makan...

aNIe said...

Takpelah PB...nanti dptlah makan tu...jgn majuk2...hehehe

maiyah said...

saje je tnjuk doriangggg tu.. wat telan liur nih

JMR said...

saya tak uska doyan..elergi...eiiiuuww...:-p

Erna said...

ala sian kat PB..akak ni asek cerita pasal durian..tapi tak la teringin..anak2 jer makan..suka sangat..ari sabtu ni pun..ada kawan jemput datang rumah dia makan durian..lagi

Yunus Badawi said...

Saya percaya kalau aBear belikan pun pB bukan makan banyak mana sgt. Cuma nak rasa dikasihi kalau dia berusaha membelikan utk pB kan?

Dia sibuk tu.
(ayat penyedap hati jugak ke ni?)

OO said...

Aloh, sedapnya napok dok tergolek buoh duyae tu!!

Insya-Allah, rezeki mari buleh la makae tu..

KAMATO said...

sesekali makan nasi lauk budu dgn durian sedap juga

pB said...


KAMATO
Budu , pB makan. Tapi tak leh selalu sebab ada resdung. Budu dengan durian , pB langsung tak sentuh. Memang tak pernah cuba pun. Kalau ada yang nak makan macam tu , memang pB letak asing lar budu yang pB nak makan tu ... Tak tercicoh rasonyor.





KAK WANI
Rasonyor musim dio doh lonni. Insyaallah , harap tu petae ni , buleh lar makae ...

pB said...


YB
Salah tu YB. pB memang suka sangat makan duriannnnnn. Feveret fruit tuuu. Makan pulak dengan pulut dan santan.

Perhh ..
YB lalu tepi pun memang buat tak nampak dah nyer ..

oghe said...

Mengidam ko ?..... kot2 sekali ni dpt anak lelaki... InsyaAllah...

NJ said...

salam pB...
alahai kesian x dpt makan deriyan yer...sabor2...

tapi akak baru makan deriyan minggu lepas..x buat n3 pulak..kalau x lg la pB kecur nengoknyer tu..nti dpt la tu..

Tapi kan pB kalau beli deriyan mahal..isi elok puas ati makan pun syok nyerrrr...sub sub..sabor ek

Yunus Badawi said...

pergilah beli sendiri atau bawak anak2 pergi beli kalau aBear tu sibuk.

Dulu pun saya suka makan durian ni. Suka banget. Tapi skrg ni gitu2 aje.

pB said...


YB
pB , kalau bab bab ikan ayam ni ,boleh ler beli sendiri. Tapi kalau bab beli durian , since kawin tak pernah beli sendiri. Sebab pB tak reti nak pilih ...

kuang kuang kuang
(pecah rahsia)





NJ
Sebab sabOr lah , aBear still tidur sekatil dengan pB. Kah kah kah ...


Buat la n3 tu. Dpt tengok gambor pun jadik lah ...

pB said...


ORGHE
Belum ado rejki lagi larrr ...






ERNA
Nak ikuttttt !!!
Anak pB yg no 3 tu pun hantu durian jugak tu .....





JMR
Tak suka bau atau tak suka isinya ...





MAIYAH
Kes baca blog ckLah lar nieeee ...

pB said...


KAK ANIE
Tak majuk lar akak ... Kalau ada rejki , petang ni dpt lar makan ...





RISANUR
Risa dah ok ker???

Tadi Nurshi dah call akak , ajak gie makan kat umah dia ...

Rejki rejki tu ...





TOK NABE
Utung nyor kalu ado kebun. Ghumoh tok tuo pB ado pokok gham'ba.

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...