26 January, 2010

784

  • aBear tak ada. Out station ke KB. Pergian sejak semalam. Alahaiii


  • Sejak dua menjak ni , Nurin asyik meragam jer. Bangun pagi , mesti menangis. Pagi ni , dia naik angin sebab pB tak buat apa yang dia mahu. Dia nak pB mandi dengan dia. Bukan mandikan dia nyer , tapi mandi sama sama. Alahaiii. Pelik sungguh permintaan anak pompuan yang sorang nie. Alahaiii


  • Tok Ma mengadu , tekanan darahnya mesti naik , kalau time budak budak nak ke sekolah. Ada aja yang mampu buat Tok Ma naik angin. Alahaiii


  • Tadi aBear called. Hujan lebat di KB. Esok kena ke Dungun dulu. Ada site servey. Anak anak minta abahnya belikan murtabak. Masalah timbul , takut murtabak tu basi sebelum sempat sampai ke rumah. Alahaiii ...


  • Si Arifah terpaksa rela join olahraga untuk sekolah kebangsaan. Masalah timbul apabila latihan diadakan pada waktu petang sedangkan waktu petang adalah waktu sekolah agama. Alahaiii


  • Gaji yang sepatutnya masuk hari ini , tak masuk masuk lagi. Katanya ada masalah dengan pihak bank dalam urusan pembayaran. Alahaiii .


  • Tekanan air di rumah tu makin hari makin perlahan. Kalau time nak mandi , time tu jugak masukkan air ke dalam mesin basuh , memang sakit menunggu lar menunggu air. Alahaiii


  • Kerja hari ni pulak , tak berhenti menjawab talifon. partner in crime urgent leave. Sakit leher pulak dah. Alahaiii .


  • Perut dah berbunyi nie. Teringin nak makan Prosperity Burger. Tapi malasnya nak keluar. Alahaiii.


  • Saper lah pulak isap rokok dalam pejabat nie ... Alahaiiiiiiiiiii

11 comments:

achik said...

alahaiiiii...

kakcikseroja said...

Alahaiiiii... serba tak kena lak hari ni, ya? Sabarlah.. :)

kakpah said...

hmmmm alahai...

maiyah said...

hehe.. alahai xpe lagik jgn alamak!

Zareda Norman said...

emmmm alahai...

umi ameer said...

berbagai situasi ek..
yg saya tak tahan jugak tu, bab sapa berasap tulah... nyakitkan org lain ek?

aNIe said...

Alahai...syian Pb adik akak ni...

PINATBATE said...

banyak nya alahaiiii............

xiiinam said...

ckLah terbalikkan lah pulak....


Hai..alaaaaaaa....




...bertabah ya pB!

AZANI said...

salam pB
nanti abear balik...ok lah tu...
hmmm alahai...

risanur said...

alahai kak pB...

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...