26 January, 2010

785

Alahaiiii lagiiii

  • Telur ayam 10 biji - RM 2.80
  • Farm's Best Chic Coktail 1 kg - RM 11.70
  • Ramly Gegelang Sotong Bersalut 500 gram - RM 11.60
  • Gardenia Bonanza Saver 660 gram - RM 3.15
  • Ribena B'Currant 2L + 600 Ml - RM 22.90
  • Kicap Kipas Masin 645 Ml - RM 4.10
  • Garam - RM 0.96
  • Cadbury Dairy Milk Bar - RM 4.99
  • Feather F/L Syampoo 400 Ml - RM 8.70
  • Palmolive Soap Bar (3x80gram) - RM 3.00
  • Ais krim potong (20 btg) - RM 14.50

Jumlah keseluruhan = RM 88.40

Alahaiiiiiiiiiiiii

Itu tak masuk sabun basuh , beras , minyak masak , softlan , tuala wanita dan perlbagai barang lagi yang masih belum habis stok .....

Alahaiiiiiiiii

12 comments:

maiyah said...

hehe.. alahaii.. xpe le

xiiinam said...

Aiskrim potong 20 batang......





banyak tu pB....

ima said...

PB, sekarang ni kalau bawa duit rm100 pergi kedai runcit je lah...tak sempat nak gi supermarket.

nurazzah8 said...

hi pB ..apa khabar? ...lama tak bertegur sapa di alam maya ini ..hehehe

MQ said...

makanan ringan ni mmg mahal2 kan..tapi nak buat cemana, bukan anak je suka nak mkn, mak bapaknya pon suka jugak..hehe..

risanur said...

betul la kak pB...beli brgnye sikit je tapi rega dah nak mencecah RM 100...duit makin kecik tapi rega makin tinggi...

shafarina said...

Memang kan. Kengkadang beli makanan sehari dua cecah RM40-50 jugak.

Gaji tak naik, bonus takde. Kena berpada-pada je bila membeli.

Yunus Badawi said...

Semalam masa pergi pasar Chow Kit dgn emak Adam 4 keping note 50 tu habis rasanya buat belanja huhuhu

achik said...

tu la barang makin mahal.. gaji x tentu naik lagi.. huhuhu..

MOKCIK AZWA said...

mokcik pulak kurang makan tapi ongkos banyak abis bayar tiket kapal tobang huhuhuhu...

Puan Hanis said...

mmg sekarang ni gitulah gayenya kak pB.

Yang penting kene pandai bajet....kene tulis everytime duit keluar..kene buat kira2x...then baru kita dpt tau berapa perbelanjaan kita yg sebenar2x utk sebulan,setahun....

Bila dh buat gini,bleh saving sket2x sbb beli yg DIPERLUKAN shj...not DIINGINKAN...hehehe

jue mj said...

betul la pb, masuk kedai, ingat nak cari gula je, mesti terbang gak rm50++. ada je yg terlintas nak dicapai, biskut la, ais krim la.... kuasa membeli dgn duit kita skrg ni jd makin kecil.....

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...