27 January, 2010

786

Dewa 19 – Bukan Cinta Manusia Biasa



ku tetap mencintaimu

masih
meski kau tak cinta aku
ku tetap merindukan
meski kau tak pernah merasa
sedikit pun untuk merindukan aku


cintaku ini bukan cinta milik manusia biasa
cintaku ini cinta sejati yang paling sejati

ku tetap memaafkan salahmu
meski kau terus sakiti
ku tetap menerima
seribu kata maaf
yang selalu kau ucapkan
dari bibirmu yang manis



ku tetap mencintaimu masih
meski kau tak cinta aku
ku tetap merindukan
meski kau tak pernah merasa sedikitpun
untuk merindukan diriku
merindukan aku






+++++++++++++++




Apasal rasa lagu ni macam lagu

yang ditujukan oleh si suami - suami

kepada isteri - isteri

yang selalu buat salah, salah yang kecik - kecik larrr .....


Hik hik hik






6 comments:

maiyah said...

hehe.. layanzzzz

Yunus Badawi said...

bukan dari isteri kepada suami ke? ahaks

tchersally said...

huhu..ooops...

zino said...

siapa yg terasa lagu tu utk dia hayati lah senikata lagu tersebut hehe

hazila said...

pB,
Breakfast kat Restoren Gembira? Kat mana tu? Mana tau boleh gi duduk semeja. By the way saya kat Shah Alam Seksyen U10.

sya said...

pB.. kak sya ada kat SA 1 Feb ni.. nak lunch sama tak?

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...