838

N3 ni khas untuk WanData.

Nanti Isnin ni , tolong mainkan lagu nie, ok .....
Wa tau lu baca blog wa ...

Jangan lak lu cakap yang lagu ni lagu jiwa kacau.
I just like this song .....
Tak ada yang tersurat atau yang tersirat ....


TOMOK ~ BERLARI












Aku yang telah merasa keliru
Aku yang tak tahu mana nak tuju
Sampai bila harus aku menjadi bisu

Kamu yang mahu mencintai aku
Kamu yang mahu mencintai dia
Haruskah cinta ini jadi begitu
Tak perlu kau merayu
Pergilah bersamanya
Biarkan ku sendiri
Tak perlu kau menyakiti

Chorus
Kini ku bebas tanpa bayangmu lagi
Bebas ‘tuk berlari
Mengejar impian aku
Yang terkunci
Walaupun tanpamu di sisi
Aku kan berlari
Teruskan berlari


Dan kini semua telah terbukti
Tanpamu ku masih ada di sini
Mengejar impian yang hampir pasti
Kamu yang mahu mencintai aku
Kamu yang mahu mencintai dia
Haruskah cinta ini jadi begitu

Tak perlu kau merayu
Pergilah bersamanya
Biarkan ku sendiri
Tak mahu kau menyakiti

Ulang Chorus

Gelap sudah menjadi terang
Pandangan semakin jauh
Jauh meninggalkan kamu
Terus ku terus berlari
Kan ku capai bintang itu

Ulang Chorus

Comments

maiyah said…
best gak lagu nih.. layannnnn
Pak Man laksam said…
Hahaha....jiwa kacau.....
MULAN said…
jiwa ini pun sedang kacau..
TokNabe said…
WanData tu sapo..?
cikgu_math said…
CM baru nak tanya... toknabe dah tanya!
kakpah said…
salam pagi isnin...
salam jugak pada WanData..haha..
pB said…

KAK PAH
Salam pagi isnin untuk Kak Pah n d geng ...

Kalau dia baca , dia akan tau yg Kak Pah sampaikan salam buat dia ..
pB said…

CIKGU MATH
Dia adalah lelaki misteri ... Ha ha ha
pB said…

TOK NABE
Salah seorang 'silent reader' ...
pB said…

MULAN
Apasal nie ????? Share share ler ... Jangan ditanggung seorang diri nanti merana jiwa ...
pB said…

POK MAE
Pok Mae tau tok , ado buku bertajuk "Jiwa Kacau". Keluaran geng geng blogger jugok
pB said…

MAIYAH
Mula mula pB tak suka , tapi makin di dengar makin best ....
ima said…
sedap gak layan lagu nih...moga pb happy...
Rohaniah said…
semo lagu tomok stakat ni rasa cam best jer hehehee
pB said…

KAK WEAR
Setakakt ni , pB suko lagu hok nie sor jah.
pB said…

IMA
Insyaallah , sari duo ni happy sokmo...
-fAiZiQ- said…
huhuhuhuh... kak pB, mmg lagu ni lagu jiwa kacau... huhuhuhuhu...

Popular Posts