23 April, 2010

856

Si Nurin menangis nangis semalam.


Tak mau ke sekolah agama.

Nak berhenti , katanya.




Bila ditanya "Kenapa tak mau ke sekolah ?"




Dia jawab " ada budak lelaki dalam kelas tu cakap DIA SUKA NURIN "






Susah kalau ada anak yang ramai peminat macam mamanya nie.

Ngeh ngeh ngeh

13 comments:

shafarina said...

eh eh

dah pandai ye budak sekarang. tapi baguslah nurin segan dgn budak tu. kadang2 budak ni kalau suka dia akan sakat sampai menangis (pengalaman sek rendah ni)

seb baik nurin tak kena mcm tu

achik said...

wah, kecik2 dah ada peminat.. ;)

jedi said...

glamor cam mamanya kan..hahhaha

risanur said...

mcm pernah dengar je ayat tu...ramai peminat cam mama nye...hehehe...

MOKCIK AZWA said...

haiyoo...kecik2 dah ada peminat...hehehe

atty's said...

wah nurin ramai peminat mcm ct nurhaliza..

miedon said...

Cun... cun... la tu...he...he...he...

aNIe said...

Heheheh...baik mama dia tak berhenti kerja sebab ramai peminat...hahaha

Uncle Lee said...

Hi PB, one of life's hiccups, ha ha....but one day you'll look back and smile.
Have a nice day, Lee.

~akuni~ said...

Cian nyer Nurin. Suka pun susah, x suka lagi susah... hik hik...

cikcloudy said...

salam.. lama dah tak jenguk sini... sama sekolah rendah n menengah kita rupanyer.. tapi sy form 5 thn 1994 la

AuntieYan said...

Salam pB,

Auntie tak de anak pompuan...he!...he!...tapi ada pulak budak pompuan yang minat ngan anak Auntie (Jim) siap hantar surat kata "kita suka ngan awak"
Masa tu Jim darjah 6.
Jim kata dia tak suka, sebab budak tu jenis "gedik" ha!..ha!

p/s...Auntie dulu dulu pong banyak peminat!! auwwwwww!!

Mak Su said...

hihihhi, eh wahhh

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...