879


Agak agak berapa ramai rakyat Mesia
tak solat maghrib malam ni
gara gara dok ralit
tengok
PERLAWANAN BADMINTON ?

Comments

fa*atip said…
Tu belum lagi kira yang MEMANG tak solat Maghrib WALAUPUN tak tengok!! :(
Rohaniah said…
ishk...baru nak kasi komen yang sama cam komen fa*atip tu....dia dapat dulu hehe
Sally said…
Copy n paste komen pertama itu...hehe
fa*atip said…
ha'ah..Rohaniah, copy n paste! heheheh.... :D
kakcikseroja said…
...dan.. berapa ramai pula yang solat dengan cepat tanpa mengikut rukun juga tertib serta terlupa toma'dinah, kemudian kelam kabut bangun seusai salam tanpa sempat menadah tangan memohon doa ke hadrat Illahi??...
maiyah said…
hsil kajian.. 80% mmg dah sedia x solat.. tp rasanya sapa2 yg mmg slalu solat sy gerenti dorang gi solat
Pak Man laksam said…
Hendak seribu daya, tak hendak seribu dalih.......
AyunasiA said…
insya Allah, solat. cuma cepat atau lambat jer. sangka baik hihi
aby said…
salam ziarah dari saye, wak ..

tertarik plak dgn paparan nih ..

mungkin ini salah satu yg selalu d dengar .. sukan2 d buat utk melekakan org islam beribadat ..

sekadar teringat final bola sukan SEA yg malaysia menang ..
second half tu dah kedengaran azan ... n mlm tu mlm awal muharam ..

pastinye saye tk nak ketinggalan mengaminkan doa awal tahun ..
aNIe said…
Yang solat pun belum tentu khusyuknya...
saya solat kakpb...sebab tepat sayo mahgrib kol 6.20,heheehe
"MULAN" said…
macam kata pak man, hendak seribu daya, tak nak seribu dalih..
KAMATO said…
anak saya pun tanya juga solan ni hari tu
Mak Su said…
apa kabar pb hari ni?... nasib baik saya tak minat sukan... hehehe
umeboshi said…
k.pB!!! lama x jenguk umah k.pB ni. sihat ke? kiter nak kasi SUNSHINE AWARD utk k.pB. p jenguk blog kiter OK...muahh..muahhh!!

Popular Posts