906

Selang sehari , sakit kepala

Comments

ckLah@xiiinam said…
Dugaan pembawa budak mungkin...berehatlah.
sally said…
sabarrrrr..rehat byk2..
Kak Anie said…
Ragam orang mengandung....rehat ye PB
fa*atip said…
makan durian ke? Take care!
"MULAN" said…
nak makan obat tak leh kan.. sabor pb.. take care..
Yunus Badawi said…
Nasib baik juga selang sehari. Kalau setiap hari lagi parah.

Banyakkan bersabar dan berdoa.
DrSam said…
cobaaaannnn...
pB said…


DrSam -> Memang cubaan sungguh.




YB -> Sekarang hari hari ingat pada arwah Kak Dalilah. Yang pB rasa ni , tak leh lawan dengan apa yang arwah rasa... Insaf kejab.




MULAN -> pB makan gak panadol. Tapi sebiji jer. Ikut nasihat dari DrSinga.




FA*TIP -> Dok teringin jer nak makan. Tapi tak tahan bau nya. So sampai hari ni , tak makan makan lagi.




KAK ANIE -> Insyaallah , sebulan dua ni ok lah kan kak...




SALLY -> Allah sayang pada orang yang sabar , Sally kan.




ckLah -> pB pun fikir begitu jugak.
mummysyafie said…
bila pegnen n sakit kepala ni susah sikit kan. nak makan pil tak bleh..so kena tahan je lah.

dulu doc pernah bg advise..kalau pegnen kerap sakit kepala, tak boleh makan ubat..tapi basahkan rambut tu ngan air..biar panas kuar sikit..

Popular Posts