22 September, 2010

932

Kenapa sekarang perlu ada "Open House" baru nak berjalan raya ??

7 comments:

Yunus Badawi said...

Saya tak tunggu open house pun bila nak berziarah. Setakat malam tadi dah 31 rumah kami lawati.

Yunus Badawi said...

Eh firstlah hari ni. Yezza!

Bapak said...

orang sekarang dah salah konsep, ikut-ikutan sampai salah faham...hehe...

aNIe said...

Rumah akak sentiasa terbuka...dtg lah...

Mak Su said...

sy pun x suka...tapi kalau tk buat cenggitu,org x dtg plaks

Mr. and Mrs. Mokhsin said...

rumoh saya..mari jah bilo2....hehehe...sayo terima..tok rayo pom...mari lah...

MQ said...

kalo org tak jemput, terus terjah je takut nanti menyusahkan tuan rumah, kot umah tgh tunggang langgang ke, or dia tak de apa2 nak dihidang ke..jaga maruah tuan rumah tu jugak..

tapi yg sedih kalo jenis kwn yg tak penah buat open house, jemput ke rumah beraya pon tidak..tapi bila kita tak buat or tak jemput dia, tanya beriya2..huhu..

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...