943


Pagi pagi isnin , 'che mud' dah buat hal.


Nak bercakap pun rasa tak ada mood .....


aBear , pagi ni on the way Pantai Timur ...


Out station lagiiiiiiiiiiiiii

Comments

Ummi said…
encik mood lari ye, :)

encik abah pun oustation lagiiiiiiiiiii, ke pantai timur jugak :)
e.l.i.s.s.m.i.e said…
alahai..sabar ajerlah.
mood jangan takder mood yer..nanti pesan kat abear wak balik kopok lekor ngan sata :p
alahaii.. semoga mood bertaut kembali... dan semoga en abear selamat sampai dan selamat kembali
Zareda Norman said…
PB
sabor ajelah

hubby zar dah 4 hari tak balik balik ni.. dah 3 malam kami anak beranak tidur kat bawah, tak berani tidur kat bilik.. sengal badan dibuatnya
sally said…
Cepat kejat En Mood tu..jgn bg dia lari jauh2 sangat..

Take care pB..
risanur said…
hari senin mmg hari ilang mood...ntah mana pergi nye pun tak tahu...tapi kalu hari jumaat hari yg paling best...huhu...
relevan said…
Hati hati di jalanan..
Kak Anie said…
Cik aBear ke outstation meninggalkan cik Mud...hehehe
Mak Su said…
pb, jgn tak de mood selalu ek, takut effect kat kandungan

seb bek ler maksu tak ngandung skarang, sbb maksu dok tak de mood dah sebulan lebih dah.. gi keja macam zombi jer

Popular Posts