966

Salam



Bukan tak nak tinggalkan komen dalam blog kengkawan.
Bukan tak nak merayau ke blog kengkawan.


Minta maaf kalau ada yang tinggalkan komen, tapi pB tak jawab.


Tapi ,

masyaallah , Celcom Broadband kat sini nie mengalahkan siput sedut.


Menyampah sungguuhhhhhhhh .......

Comments

Echam said…
Ahhhhhh.. CELCOM mmg bangangggg....
MOKCIK AZWA said…
Setujuuuuu bangat....mokcik pun dah terminate berukban mokcik..tukar gi tooottt...laju skett...
Anonymous said…
sory la ya i dh cek mmg semalam mmg ada down n slow sikit...... maaf je le..... kpd yg dh tukar tu TQ je sbb dh guna sebelum ni.... y
harap yg baru ni lebih-lebih-lebih n lebih baik-baik-baik lagi lah ya...
Kunang-Kunang said…
Salam PB,

Semoga berada dalam sihat.
Zareda Norman said…
siput sedut masak lomak pun sodap
salam perkenalan ^_^

Datang melawat geng2 blOgger Kelantan ^_^

FOllOw dyo skali ^_^
ckLah@xiiinam said…
Selamat tahun baru pB..
Dah ada tanda2 ke belum...?



Semoga selamat semuanya...

Popular Posts