21 December, 2010

966

Salam



Bukan tak nak tinggalkan komen dalam blog kengkawan.
Bukan tak nak merayau ke blog kengkawan.


Minta maaf kalau ada yang tinggalkan komen, tapi pB tak jawab.


Tapi ,

masyaallah , Celcom Broadband kat sini nie mengalahkan siput sedut.


Menyampah sungguuhhhhhhhh .......

7 comments:

Echam said...

Ahhhhhh.. CELCOM mmg bangangggg....

MOKCIK AZWA said...

Setujuuuuu bangat....mokcik pun dah terminate berukban mokcik..tukar gi tooottt...laju skett...

Anonymous said...

sory la ya i dh cek mmg semalam mmg ada down n slow sikit...... maaf je le..... kpd yg dh tukar tu TQ je sbb dh guna sebelum ni.... y
harap yg baru ni lebih-lebih-lebih n lebih baik-baik-baik lagi lah ya...

Kunang-Kunang said...

Salam PB,

Semoga berada dalam sihat.

Zareda Norman said...

siput sedut masak lomak pun sodap

nAs; The best in ME said...

salam perkenalan ^_^

Datang melawat geng2 blOgger Kelantan ^_^

FOllOw dyo skali ^_^

ckLah@xiiinam said...

Selamat tahun baru pB..
Dah ada tanda2 ke belum...?



Semoga selamat semuanya...

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...