965

Salam


Dah seminggu lebih dah berada kat kampung.
Makan ???
Dah bagitau kat aBear "No more Nasi Berlauk".
Teringin nak cari nasi lemak la pulakkkk.



Empat empat anak dara kena penyakit mata.
Bermula dengan Nurin.
Dua kali bawak pergi klinik panel.
Tak jadi apa apa.
Last last semalam , bawak gie jumpa pakar mata.
(Thx Sally , for the info's).
Melayang seratus lebih.
Alhamdulillah , hari ni dah nampak ok dah sikit.
Bengkak dan merah dah beransur hilang .


Cuaca pulak , asyik hujan jer.
Nak berjalan jalan pun malas rasanya.
Barang barang untuk Kak Lang , ada lagi yang tak cukup.
Tengok lah , sari dua lagi bila dtg mood , kita keluar cari lagi.


Bersalin pada minggu ke 37 , boleh ker ??????

Comments

Zareda Norman said…
Kat KL pun kejap hujan kejap panas.. boleh demam macam ni
Uncle Lee said…
Hello PB, how come all 4 kena sakit mata? What caused it? First time I read of four same time.
I guess you have having the monsoon now with rain everyday.....we having weather down to -24'c! And snow.

You keep well, best regards, Lee.
kakpah said…
harini pun mendung je kat bangi. hujan renyai2..
jaga kesihatan!!!
MOKCIK AZWA said…
PB bersalin kat Kelate ker?

Biasanya sakit mata akan berjangkit...jarang kena sekali gus, selalunya bergilir2 hehehe...
MULAN said…
laaa.. kesiannya kena sakit mata pulak anakanda2 semua tu.. moga cepat sembuh..
Mak Su said…
tak tahu nak cakap apa kat pb, "selamat bersalin" :)
PINATBATE said…
say bersalin 2 orang anak minggu ke 36..induce

Popular Posts