15 April, 2011

1005

Pagi tadi ada temujanji dengan doktor mata kat Hospital PutraJaya.
Pukul 730 pagi dah terpacak kat kaunter satu (pendaftaran)..
Dalam pukul 940 pagi , baru dapat jumpa doktor..


Hari ini doktor tambah lagi satu ubat mata.
Bulan lepas dapat artifical tears sahaja.
Hari ni , dapat ubat mata yang ber'steriod'.
Akan jumpa lagi doktor pada 29hb nie.


Pemeriksaan pagi tadi , tahap penglihatan bertambah kabur .
Rasa-rasanya tak lama lagi , pB kena bermata EMPAT.
Dapat time slip sampai 1 tengah hari.

Jenuh meronda kat PKNS Shah Alam. Window shopping jer. Tak beli apa apa pun.


Bila ada peluang , tak tau nak buat apa.
(Nak makan pun , jenuh melilau).
Kalau tak ada peluang , ada jer kerja yang perlu dibuat kat luar tu.

3 comments:

~ yus ~ said...

yus pun 20hb ni ada temujanji dgn doktor mata lg. Jenuh juga lepas operate mata ni asyik le nak ke sana saja. Mata still gak kabur...hmmm

gadisBunga said...

salam.

pakai kontek lens boleh tak?

wahida said...

ala rilek la kak..saya suka akak pakai spek sbb saya ada geng!! yeeehaaa!!

kita serupa!!

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...