18 April, 2011

1007

Alangkah bagusnya kalau hari ini cuti umum.


Tak payah usik cuti tahunan pB.


Dah lah cuti tahunan cuma 20 hari jer setahun.


Terpaksa ambil cuti sebab pengasuh Adam cuti.


Semalam , pengasuh Adam adakan kenduri kahwin.


Zalim ler kalau hari ini pB hantar Adam kerumahnya.


Mesti dia letih giler ......




Nak tak nak , pB kenalah mabil cutiiiiiii....

12 comments:

pwincess Lov3y dOv3y said...

hahaha.
x pe la..
sesekali berkorban kan..:P

e.l.i.s.s.m.i.e said...

eliss tahun lepas banyak pengasuh amik cuti dari eliss..huhuhuhuhuhu

Sally said...

Sebab tu anak2 Sally hntr ke nursery, ujan ke..ribut ke..nursery ttp buka.,
X pe la pB bukan selalu pon kannn dyduk rumah main ngan Adam..

Zareda Norman said...

zar pun cuti jaga anak demam

MOKCIK AZWA said...

Sabor jer la PB yer...

Kunang-Kunang said...

Dulu masa anak kecik-kecik dan emak duduk dengan kak ani, cuti kebanyakkannya habis kerana mereka.

Tapi tak aperlah kan, memang cuti untuk hal-hal emergency keluarga.

zino said...

best la cuti hehe... rugi tak datang TT ada di war warkan dalam FB.. lupa pulak nak sms...

tunggu TT akan datang..

pB said...


BRO ZINO

Cuti memang best. Kalau Bro sms , mesti pB dan aBear pergi... Lain kali jangan ler lupa pB ...

pB said...


KUNANG KUNANG

Kalau orang lama kat tempat kerja pB , cuti setahun mereka 30 hari. pB cuma dpt 20 hari jer... Memang tak cukuppppp

pB said...


M.AZWA

Itu jerlah yang mampu kita lakukan.. sabarrrrr

pB said...


ZAR

Macam keadaan Ika hari ini?? pB doakan agar Ika dah sembuh

DrSinga said...

boleh golek2 main2 dengan Adam...

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...