146 HARI













Gambar terbaru Adam Faris.
Berjaman tunggu aBahnya free utk sessi menembak.

Ada byk lagi ....



Ini jer yang sempat pB ambil dari fesbuk aBahnya.




Adam Faris dah boleh meniarap.

Pantang letak jer , mesti meniarapnya.

Kaki dan tangan memang aktif




Punggung dah angkat sikit sikit.

Tapi bukan ke hadapan.

Ke belakang .....





Comments

Anonymous said…
Alhamdulillah dah beso..dah anak omak..semoga baby Adam sihat2 dan ceria2 slalu demi omak yg tercinta -ip-
ummu said…
assalamualaikum pB
alahai comelnya Faris
he he takpe mula2 ke belakang gostan gostan nanti boleh ke depan pula.
semoga PB sihat2 selalu
Daddy Ziyyad said…
comel!!! Abahnya siap prepare backdrop biru lagi...baby photography memang best, tapi amat challenging..paling best kalau model tu anak sendiri
~ yus ~ said…
Comelnya Adam Faris....:)
MOKCIK AZWA said…
Sangat comel...
ima said…
assalamualaikum pb...

lamanya tak jenguk sini...dah besar ye Adam Faris..comel sangat...
Neeza Shahril said…
comelnya Adam Faris.. MasyaAllah! permata hati mama ni kan.. Kak Da.. ;)
Sally said…
Ala tomei nye dia tu...Alhamdulillah membesar sihat hero pB ni kan..
FaAtip said…
terserlah keaktifannya tuuuu....**hrrmm..kalau la I ada baby lagiii...syiokknya!** hehe
kakpah said…
pb,
tak lama lagi sesi mengutip masuk ke mulut....
MULAN said…
adam..!!! dah besar dah... aritu kecik je...
aNIe said…
PB...sekejap je nampak besarnya...
Comel sgt...
sya said…
comelnya.. bila ler agaknya kak sya ada kesempatan menjengah
Mak Su said…
comelnyer!!!! rasa nak tium cikit
Insan Marhaen said…
IM seronok tengok. tapi nak dukung dan agah, malas dah...
adam sudah besau ! bakpo keno tunggu abear nyo nok menembok kak pb ? kalu sayo gak..tembok sediri jah.heheheh...

Popular Posts