22 June, 2011

1031

Masa majlis perpisahan hari tu , dapat lah jugak saguhati.
Sepatutnya dapat barangan , tapi sebab pB tak dapat putuskan apa yang pB hendak ,
maka they all bagi Uangggg.

Reseki jangan ditolak.
Sekarang dalam tangan ada RM300.


Yang masalahnya , tak tahu nak beli apa...
Tolong beri suggestion.

Kalau boleh barangan yang punyai jangka hayat yang panjang.

15 comments:

kucingorengemok said...

gelang emas

pB said...


K.O.G

Mana nak cari gelang emas harga RM300

Rohaniah said...

Ado PB...emas sadur hehehe

Bapak said...

RM300 tu...belilah apa yg patut..heheh

en_me said...

bestnyer dapat duit kanns.. ehehe

izman said...

beli frame gambar electronic. he.he.he..

wifenavy said...

setuju ngan kucingorengemuk.. beli barang emas.. cincin ke.. tambah la sikit.. tak rugi pun.. investment tu

pB said...


WIFE NAVY

Cadangan tu memang cantik.

Tapi rasanya dah tak apa barangan emas yang nak dibeli ...

Thx for the cadangan. Boleh difikirkan

pB said...


IZMAN

Cadangan tu kalau diberitahu pada aBear , dia mesti setujuuuu jerrr

pB said...


EN_ME

he he he

Siapa yang tak gembira bila terima Uannngggggg, kan.

pB said...


BAPAK

Tu yang dok fikir fikir tu ... apa yang harus dimiliki...

pB said...


KAK WEAR

Yup , memang ada ....

mamanaim a.k.a. kak zie said...

assalamualaikum. hi, pb.

apa kata jam.

HappyIrfa said...

jam?bagus gak tu..nak lagi mahal kena tambah la

HappyIrfa said...

jam?bagus gak tu..nak lagi mahal kena tambah la

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...