1031

Masa majlis perpisahan hari tu , dapat lah jugak saguhati.
Sepatutnya dapat barangan , tapi sebab pB tak dapat putuskan apa yang pB hendak ,
maka they all bagi Uangggg.

Reseki jangan ditolak.
Sekarang dalam tangan ada RM300.


Yang masalahnya , tak tahu nak beli apa...
Tolong beri suggestion.

Kalau boleh barangan yang punyai jangka hayat yang panjang.

Comments

pB said…

K.O.G

Mana nak cari gelang emas harga RM300
Rohaniah said…
Ado PB...emas sadur hehehe
Bapak said…
RM300 tu...belilah apa yg patut..heheh
en_me said…
bestnyer dapat duit kanns.. ehehe
izman said…
beli frame gambar electronic. he.he.he..
wifenavy said…
setuju ngan kucingorengemuk.. beli barang emas.. cincin ke.. tambah la sikit.. tak rugi pun.. investment tu
pB said…

WIFE NAVY

Cadangan tu memang cantik.

Tapi rasanya dah tak apa barangan emas yang nak dibeli ...

Thx for the cadangan. Boleh difikirkan
pB said…

IZMAN

Cadangan tu kalau diberitahu pada aBear , dia mesti setujuuuu jerrr
pB said…

EN_ME

he he he

Siapa yang tak gembira bila terima Uannngggggg, kan.
pB said…

BAPAK

Tu yang dok fikir fikir tu ... apa yang harus dimiliki...
pB said…

KAK WEAR

Yup , memang ada ....
mamanaim a.k.a. kak zie said…
assalamualaikum. hi, pb.

apa kata jam.
HappyIrfa said…
jam?bagus gak tu..nak lagi mahal kena tambah la
HappyIrfa said…
jam?bagus gak tu..nak lagi mahal kena tambah la

Popular Posts