1067


GUNUNG SERAPI





PULAU BANDING






GENTING HIGHLAND


GUNUNG JERAI



GUNUNG SERAPI



Lokasi seluruh Malaysia.
Kemana sahaja aBear out station , kamera mesti diusung dahulu.

Panjat bukit , panjat gunung , kamera tak leh tinggal.


Inilah hasilnya...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Comments

Sally said…
Cantik sangat!!
HappyIrfa said…
dah mcm pro..biarlah kak.bukan dia usung bende lain :-)
kak Azzah said…
pB...cantik sangat gambar2 tu.... tak apa..biar usung camera..jangan usung "orang" ke sana ke mari! kalau "orang" tu pB tak apa...huhu...
Ariffin Mamat said…
MashaAllah....! comel2 gambar...
Ibu n Abah said…
pB...
jika nak panjat gunung nak tengok pemandangan begitu, memanglah akak tak larat...
mujur ada encik bear dan kamera...
boleh kongsi pemandangan sama-sama... :)
Daddy Ziyyad said…
Huh!! Saya sangat jeles. Hahaha

Eh, hubby pb ada blog/photoblog tak? mesti ada kan..apa link dia..nak tgk hasil tembakan dia..

ps:Insya Allah kita berjumpa di rumah kakcik bulan depan :)
gedek! said…
gambar gunung jerai tu sangat mengasyikkan...!
azian said…
salam kenal...
sy suka tgok gambar2 ni....rasa mcm jauh tapi dekat...rasa mcm dekat tapi jauh sgt....adddehhhhh...tak faham ke???ok...abaikan.....apa????lagi panjang lagi u suka?????
nak merapu apa lagikkk nihhh?????

heheheheh...xoxo
kakcik said…
SubhanAllah... cantiknya gambar2 yang dirakam.
Hamizah said…
cantiknya..
sy suka amik gambar tp xsuka mengeditnya..huhu
NM02 said…
syantek2 gambar tu semua

pakai kamera aper ek?
DrSinga said…
aBear suka landscape foto ek??
MOKCIK AZWA said…
Wah memang cantik la pemandangan yang abear tangkap nie...

Popular Posts