1078

Pagi tadi , bawak Adam ke klinik.
Cerry berry la pulak budak Adam nie.

Semalam aja , 7 kali tukar pampers.


Nampak gaya pas nie kena tukar pakai lampin biasa



Dapat time slip sampai kul 1030 pagi.
Apa lagi , mengulor lar kejab.



Mengulor ke Shah Alam

Comments

MULAN said…
get well soon adam
Mother of Two said…
kok pb!!!

lamo tak maghi ghumoh dio. lagu mano demo sihat dop? besa doh anok jate dio.. nak wat menantu akok tino kito beso doh:)
Zareda Norman said…
Sempat mengulau ek? hehhe
ckLah said…
Kesian si kecik tu...
Hamizah said…
jd ulau?hehe
adam nok tumbuh gigi tu bekali,sebak tu cerry berry, anok sayo hok sulung dulu gitu gok dulu, dok berok2..rupo2 nyo nok tumbuh gigi.
DrSinga said…
dah ok dah Adam??
pB said…

DrSinga
Doc,

tak berapa ok lagi. Kekerapan tu dah berkurangan , tapi hasil akhirnya tak elok , macam adunan terlebih air jer ...


Apa nak buat??
pB said…

Janna
Gusi memae doh kerah. Tapi tak dok sero gapo satu pun lagi
pB said…

Hamizah
Jadi ulor sokmo sekak dok krijo sini ...


Hu hu hu
pB said…

ckLah
Kalau anak anak yang sakit , memang kesian.
pB said…

Zareda
He he he ... sekali sekala , tak apa , kut :)
pB said…

M.O.2
Demo tu sibuk sokmo lonny .... Nok wak na'tu ... Kerja Allah , tiada siapa hok tahu
pB said…

Auntie Mulan
Tenkiu AUntie. Adam tak sihat rindu nak jumpa Auntie , kot
Kunang-Kunang said…
Semoga Adam tak sihat.

Popular Posts