1101

Alahai malu nyer muka ...
Rasa tebal cam 10 inci lak rasanya
Sib baik kengkawan blog tak nampak ...


Kenapa malu ???


Sebab entry semalam ....

Kenapa dengan entry semalam ..??

Sepatutnya entry semalam tu adalah entry yang ke 1100 dan bukannya 2000 seperti mana
yang dicanang-canangkan ....



Minta maaf nyer semua ....




Comments

Rumah Kuning said…
takpe.tersalah, tersilap tu perkara biasa.
lumrah..

jgn risau.. ayu selalu mcm tu.. lagi2 auto post,,
Daddy Ziyyad said…
saya sendiri tak tau saya dah buat berapa entri..hahahha..jap nak gi check
Sally said…
Hehehhhh..Sally br nak tabik spring sbb pB dah smpai 2000 n3s lg pon mcm br je selebret n3 ke 1000 ..nghee~
X pe..x pe..everyone makes mistake
:)
bujal X said…
keh keh~~sekali sekala terbabas taip~~
Irfa said…
comel la beruang yg malu itu
Kakzakie said…
Silap dan malu itu sifat org yg waras... oklah tu
risanur said…
takpe kak..sesekali salah kire huhu...
kasihibu said…
satu untuk kau..
satu untuk aku..
hehehehe...teringgat pulak kisah p.ramlee yg bagi bagi harta kira gitu ;p
bukan salah apa pun salah taip jerk... biasalah kak... i'm follow.. lssnoc/Tasya
Cik Kamoo said…
relaksla...apa nk malu, small matter
Cho Zila said…
malu.. tapi mahu,,,

Popular Posts