1100

1Sungguh tak sangka , ini adalah entry yang ke 2000.
Dua ribu tu .....














Kesemua gambar ini pB ambil semasa perjalanan meneman aBear ke Kuala Trengganu pada 21hb November.
Kira percutian keluarga secara mengejut. Tak rancang pun.
Tup tup aBear ajak .....


Suka tengok langit , membiru terbentang luas.
Susah nak dapat tengok macam ni , di kawasan Selangor nie.

Comments

AuntieYan said…
Salam pB,

Wah! tahniah!, bukan senang nak capai entry yg. ke 2000 tu.Auntie ni, nama je dah lama berblog,(sejak 2003) rasanya 500 pun belum sampai kot.
Teruskan berblog. :-)
Yunus Badawi said…
Suka tengok adam. Dia diam aje ke sepanjang perjalanan tu?

Adam yg di rumah ni tak tahu diam kalau pergi jauh .... huhuhu
Yunus Badawi said…
Tahniah dah 2000 entri. Semoga terus berblog.
Ibu n Abah said…
Tahniah pB..
dah entry ke 2000..
muga2 lebih banyak entry lagi ...
- Teringin jugak nak ke Terengganu.. tapi bukan cuti ni sebab cuaca tak menentu... nak pergi cuti tahun depan.. Insya'Allah.
zino said…
banyak dah tu hehe
jedi said…
cantik awan tu...

itu lambang indahnya ciptaan Allah swt.
Kabutar Diesel said…
Kak pB:ni hiway baru kan kan kat jalan trengganu kan :)

Popular Posts