28 March, 2012

593

Tiba tiba , handphone berbunyi. Tertera satu nombor yang begitu asing buat pB.



Hello



Hello , awak ada advertise mencari kekasih ker ??



HaH !!!!!



Hello



Sorry , awak SALAH NOMBOR !!





Terus berdebar debar hati pB. Malaun mana lar pulak yang ambil no pB dan buat benda yang tak elok nie. Dalam kepala , dah terbayang bayang no handphone pB tercatit kat mana mana tandas awam...



Masalah besar nieeeeeee

Dah seram sejuk dah tangan pB.



Kemudian , hPhone pB berbunyi lagi. Masih nombor yang sama tertera di skrin. Lama juga hPhone tu menjerit minta diangkat. Last last , pB pun jawab ....



Hello (nada dah naik dah nie)



Awak tak advertise ker mencari kekasih??



Awak salah nombor nie !!!

Tiba tiba , dengar orang ketawa bagai nak rak kat sebelah sana ...... pB dah muskil dah nie.



Bagus lah pB nie .... Tak bagi can langsung ....



Laaarrr , kus semangat pB kejab. Pemanggil misteri tu saja nak mengusik pB rupa-rupanya.



Hmmm.... kat mana nie ??



Dah nak sampai area Shah Alam . Depan ada stadium .....


The rest of the sTORY IS HISTORY LAH


2 comments:

Irfa said...

kena prank ker>

kak..
sambung la citer gi Bandung

Daddy Ziyyad said...

ala ala Panggilan Hangit tu..hahaha

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...