Salam Jumaat semua...

kejab jer masa bergerak kan...
dah nak masuk hari Sabtu..
mana mana yang jadi pasangan jarak jauh macam Indera, hari Jumaat lah hari yang di nanti nantikan...

Pandu elok elok nyer Indera.
Kirimkan salam buat si buah hati ....

aBear selamat sampai rumah tepat tepat jam 1030 malam semalam.
Siap tolong belikan top up sepuluh hinggit.
10 rm pun tak per , asalkan hidup hp pB tu .....

Pagi ni, pB yang kena hantar Arifah ke sekolah.
aBear ada hal kat Tmn Melawati.
Lepas hantar Arifah , pB lepak kejab kat Restoran Ehsan.
Oda capati dan teh tarik.
pB tak kisah akcelli lepak lepak kat restoran atau warung sorang sorang.
Habis jugak makanan dan minuman tu.

Comments

Irfa said…
ada org ngorat tak ?hehe

Popular Posts