15 May, 2012

1149

"hmmm.... selalu makan kat luar"
"selalu jugak"...

"ini ..tersepak kat kedai makan nie".
"ada orang tinggalkan kat kedai makan dan awak tersepak" ..
"ada orang dengki dengan tuan kedai tu"

"tumit sakit kan , bahagian tulang belikat sakit kan"
"a ah ...."

"cepat nak marah kan "
"a ah"

"tengok suami pun rasa menyampah , kan"
"hmmm ...."

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

hati-hati nyer bila makan di luar.
Banyak perkara yang kita tak nampak dan bahaya di sana.






Psst: entry untuk peringatan orang ramai. Tiada kaitan dengan yang masih hidup atau yang sudah meninggal dunia.

11 comments:

Irfa said...

dalam maknanya tu
tapi saya masih boleh paham
tetiba je kan?
hehe

pB said...

kak pB pulak yang tak faham apa yang Irfa faham


he he he

KhaiRin : anies said...

kurang faham...

~ yus ~ said...

tak faham lah...., tp yalah mmg tak elok selalu makan kat luar sebenarnya

pizli said...

Takutnyaa..

naniasda said...

Mulo-mulo baco xpehe...gi jjupo tok bomoh doh tu.

cheqna said...

moga semuanya selamat...
ter kan??bukan sebenarnya dituju kepada kak pb kan??

kasihibu said...

Macam macam gaya orang nak mengenakan kita
semoga kita semua di jauhkan dari pada perkara yang macam ni

Daddy Ziyyad said...

kalau cerita pasal santau/bomohkan, org Melayu memang nombor satu. PHD nya hebat!!

m.u.l.a.n said...

macam2 sekarang.. pelaris lah, nak santau orang, nak buat orang lah.. nauzubillah.. moga kita semua dijauhkan...

Irfa said...

saya pun tak paham tp buat2 paham
hahaha

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...