06 June, 2012

1154

Cer teka , bunga-bunga kantan ini
harganya berapa RM?




Maaf , tiada hadiah untuk yang berjaya meneka dengan tepat ....

14 comments:

KhaiRin : anies said...

singget

makchaq said...

kat tempat makchaq, ada sekali tu RM1.50 satu..
teruih makchaq ingat nak tanam, tapi belum tanam lagi..

tasekM said...

kat sini sekuntum singgit setengah.
gila mahal.

Rai said...

empat ringgit...

Irfa said...

sama ngan khairin rm1,hehe

kalau kat kg saya...free je,ayah tanam belakang umah

pizli said...

Samaada terlampau mahal atau terlampau murah, tak dapat nak teka. Saya suka makan bunga kantan.

Asmara said...

RM2. hehe.. ntah la tak tau harga sayur2an kat msia skrg. murah ke mahal ek?

Ibu n Abah said...

pB..
Jika kat pasar bangi...
Satu tu 1.50.. X 5 = 7.50
tp jika pb beli kat kg.... Msybe dapat 3hengget.... 5 btg tu....

ibundo said...

haritu kakpah beli singgit lima puluh sebatang. kecik pulak tu. Mahal cekik darah betul..

Ekmi Rabat said...

Saya tak pernah beli bunga kantan sebab kat kampung mintak kat jiran sebelah yang suka tanam sayur2 ja. tapi saya teka rm1/kantan

nurazzah8 said...

As-Salam PB..lamanya akak tak jenguk sini...
Apa khabar? rindu nak outing 2geder-geder...hehehe...

alaa....pB dapat FREE aje tu...betul tak?

nurazzah8 said...

buat masak asam pedas style Asam Pedas Muo (Muar) sedappp tu...

m.u.l.a.n said...

kalau kat rumah mak, amik kat tanah tu je..

kalo kat kedai runcit sini mau RM7-8 sbb sebatang dah singgit lebih..

chekgu BaniHassim said...

Singget lebih kalau kt kdai. Mahai da skg. .

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...