10 July, 2012

1169

pB pantang betul kalau orang yang tak berapa kenal pB atau orang tu lebih muda dari pB

bahasakan diri "aku"  , "engko"  , semasa berkomunikasi dengan pB ...


mencik tullll .....



3 comments:

Dinas Aldi said...

Saya pun tak suka, kasar benor bunyinya sebab dia lebih muda & tak berapa kenal pulak.

Irfa said...

erk..kdg2 saya buat jugak mcm tu
:(
mgkin sbb rasa selesa w,pun x sebaya
tapi tgk orglah..

kan kak Pb..hehe

CikNi Ahnie (KakNi) said...

PB, may be sbb dia ingat PB ni sebaya @ muda drp dia kot, ATAUpun dia mmg kureng gitu, ATAUpun dia rasa dah mesra sgt dgn PB.... sabo jer lah ek

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...