1169

pB pantang betul kalau orang yang tak berapa kenal pB atau orang tu lebih muda dari pB

bahasakan diri "aku"  , "engko"  , semasa berkomunikasi dengan pB ...


mencik tullll .....



Comments

Dinas Aldi said…
Saya pun tak suka, kasar benor bunyinya sebab dia lebih muda & tak berapa kenal pulak.
Irfa said…
erk..kdg2 saya buat jugak mcm tu
:(
mgkin sbb rasa selesa w,pun x sebaya
tapi tgk orglah..

kan kak Pb..hehe
PB, may be sbb dia ingat PB ni sebaya @ muda drp dia kot, ATAUpun dia mmg kureng gitu, ATAUpun dia rasa dah mesra sgt dgn PB.... sabo jer lah ek

Popular Posts