07 September, 2012

1189

Nak tanya
Nak tanya

Ini soklan untuk pasangan suami isteri , nyer
Yang baru dok couple couple tu , jangan dok gatal nak jawab .....


Kalau ambik gambar berdua , siapa yang lebih - lebih nak peluk-peluk ,
nak pegang-pegang tangan ......

Isteri ?
atau
Suami ?



10 comments:

Zareda Norman said...

In my case.. Cik hubby.. Dia mmg suka pegang peluk klu anak anak sedara amik gambar kami.. Nanti bebudak tu pun menyakat lah..

Rai said...

sama sama naik gediknya..hahaha..

mokwo® said...

mase muda2 dulu hubby...bila dah 'senja' nih..kitalah! hihi

School Of Tots said...

Bila Blander Menjadi Ganas
Hati Isteri Menjadi Panas.

zino said...

sama je rasanya.. hehe

KakNi (CikNi Ahni) said...

jawapan dari saya ialah; tengok mood masing-masing...

Anonymous said...

1st pose-isteri, 2nd pose-isteri, 3rd pose-isteri, 4th pose- asyik kita jer peluk dia...!(suami baru nak peluk isteri) :-)) -ip-

Irfa said...

tgk mood ;)

~ yus ~ said...

tgk mood dan keadaan, ada masa kita, ada masa dia...hihi

Luna said...

yg lebih kuat cemburu nya..dia lah yg peluk lebih :D

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...