10 September, 2012

1191

Sejak tiga empat hari ni , mata sebelah kiri asyik dok 'twiching-twiching'


Dan tiga empat hari ni lah , hati rasa tak tenteram jer.


Biasanya , kalau mata kiri astik dok 'twich-twich' , maknanya dalam jangkamasa
terdekat ni , pB akan menangis .....


Ya ALLah  , janganlah ada sebarang musibah yang Engkau akan kenakan kepada diri ku , suamiku . ibuku dan anak-anak ku , mahupun saudara mara ku , Ya Allah....
Permudahkan lah segala urusan kami , Ya Allah .......

15 comments:

Ummi said...

itulah ummi pun takut kalau mata kiri gerak2, selalu sibukkan diri tak mahu ingat sangat :(

tapi kalau ikut kaedah science lain pulak makna dia, lupa plak, macam tak cukup khasiat lah macam tu sebab tu urat mata gerak2 hehehe

kakcik said...

Kalau pun betul akan menangis, mudah2an ianya tangisan kegembiraan. :)

Daddy Ziyyad said...

semoga ianya tangisan kegembiraan...bak kata kakcik

Irfa said...

sama cam kakcik..harap2 itu tangis gembira

bila nak dtg umah?

~::Chenta::~ said...

aminnn ...

Luna said...

nak jumpa org yg dh lama x jumpa kot.....

KakNi (CikNi Ahni) said...

itu maknanya nak dapat pahala lebih sebab bila allah beri ujian, makanya memberi peluang kita nak dapat pahala..

insan marhaen said...

Tadi masa IM hantar ibu_suri ke klinik, ada makcik kata matanya selalu berair. Bila doktor check, rupanya tekanan darah makcik tinggi...

zino said...

sesuatu yg positif akan berlaku.. insyallah..

m.u.l.a.n said...

moga semuanya baik2 sentiasa..

Kakzakie said...

Unpredictable pB. Kadang kita tak sangka benda kecik buat kita mengalir juga airmata. Moga ok segalanya..

Eliss Mie said...

kalau eliss pulak rasa tak sedap hati dan tak leh tido malam. lepas ada musibah tahu, br lena.

Dinas Aldi said...

Saya pun sama jugak, doakan semoga ia tangisan gembira.

mama ju, said...

salam sejahtera,

Moga bahagia. Tenagkan hati dan fikir yg positif. Byk2 doa.
Jumpa lagi.

Yunus Badawi said...

Semoga semuanya selamat.

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...