1228


Karenah King Adam dalam kereta.
Sib baik ada yang rajin melayan King Adam .


Ini kenangan balik kampung tahun lepas.



Comments

Kakzakie said…
Kalau Adam tak ada sehari mesti sunyi kan. Tengok muka dan sengih dia dah tahu dia punya style yg buat org happy/senyum/ketawa kalau melayan dia. kakak sukalah tengok Adam ni:)
Irfa said…
sapa yg pakai braces tu?selalu tgk gambar jarak jauh
tengok dekat terus x cam ;)

MOKCIK AZWA said…
Kakak seiras PB..Adam banyak ikut rupa ayah dia hehehe..comelnya King Adam..
nik ros said…
budak2 ni suka la kalau ada yg melayan dia kan,
zino said…
dah besar dah tak pernah jumpa lagi bila nak buat TT agaknya hehe
kasihibu said…
alahai chomel sungguh si adam tu

Popular Posts